בצל הקורונה: אמדוקס רוכשת חברת תקשורת בענן ב-180 מ' דולר במזומן

הנרכשת, חברת אופנט האירית, פיתחה מערכות גביה בזמן אמת, עם ניהול מידע, ניהול רשת מבוסס מדיניות - המותאמות לדור 5 ופועלות בענן

אמדוקס

על רקע משבר הקורונה, שהביא לכך שהיא מבצעת ארגון מחדש ומפטרת מאות עובדים, אמדוקס (Amdocs) רוכשת את אופנט (Openet) האירית תמורת 180 מיליון דולר במזומן; כך הודיעה החברה בסוף השבוע. הרכישה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של שנתה הכספית 2020 של אמדוקס. ב-2019 מחזורה הכספי של הרוכשת עמד על 1.4 מיליארד דולר.

הנרכשת פיתחה מערכות גביה בזמן אמת, עם ניהול מידע, ניהול רשת מבוסס מדיניות – המותאמות לדור 5 ופועלות בענן. סיבת הרכישה לפי אמדוקס, היא לסייע ללקוחות לפעול ברשתות דור 5, בענן, במחשוב קצה ובעולם האינטרנט של הדברים – ולעשות זאת תוך שיפור חוויית הלקוח. היא הוקמה ב-1999, היא מונה כ-400 עובדים והיא נמצאת בבעלות פרטית. בשנתיים האחרונות היא חוותה הכנסות של 70 מיליון דולר בכל שנה. לצד המטה באירלנד, יש לנרכשת סניפים בארה"ב, ברזיל ומאלזיה ולקוחות ברחבי העולם. על לקוחותיה נמנות שבע מעשר ספקיות השירות הגדולות בעולם. המערכות שלה מטפלות בניהול של 800 מיליון משתמשים ניידים, ומנהלות מאות מיליארדים של אירועים ביום.

שוקי שפר, נשיא ומנכ"ל אמדוקס, מסר כי "הרכישה תספק לנו יכולות טבעיות בענן, עם ניהול נתונים וניהול גביה טוב יותר. הרכישה תרחיב את ההיצע שלנו ותסייע לנו ולתעשיית התקשורת והמדיה במעבר לענן".

ניאל נורטון, מנכ"ל אופנט, אמר כי "אנו עובדים בשיתוף פעולה עם אמדוקס זמן רב. נביא ערך מהיר לארגונים, בהינתן הצמיחה המהירה שלנו בשילוב המשאבים וקנה המידה של אמדוקס. בשנים האחרונות בנינו מוצרים מבוססי דור 5 הפועלים בארכיטקטורת ענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים