נוקיה שוב תובעת את אפל בגין הפרת פטנטים

ענקית הסלולר ביקשה את הגנת בית המשפט על חמישה פטנטים בהם השתמשה, כביכול, אפל בייצור מכשירי ה-iPhone וה-iPad 3G ● פול מלין, מנכ"ל קבוצת רישוי הפטנטים של נוקיה: "החלטנו לבצע את הצעד הזה כדי להגן על הפיתוח החלוצי שלנו, וכדי להביא לכדי סיום את השימוש הלא חוקי בחידושים של שפיתחנו"

נוקיה

נוקיה (Nokia) הגישה בסוף השבוע תביעה חדשה נגד אפל (Apple) בגין הפרת פטנטים. ענקית הסלולר טוענת, כי אפל הפרה חמישה פטנטים שלה בייצור מכשירי ה-iPhone וה-iPad 3G. בהודעה רשמית לעיתונות טענה נוקיה, כי הפטנטים מתייחסים לשיפור העברות מידע המבוסס על קול ונתונים; שימוש במידע מיקומי לצורך יישומים שונים; וחידושים שקשורים לאנטנה מבחינת שיפור ביצועים וגודל.

מדובר בתביעה השלישית שהגישה נוקיה נגד אפל בגין הפרת פטנטים. באוקטובר האחרון, היא תבעה את החברה בגין הפרה של עשרה פטנטים, ואפל הגיבה בתביעת נגד. במהלך ינואר הגישה נוקיה תביעה בגין שבעה פטנטים נוספים, ועכשיו היא מצרפת עוד חמישה לקלחת. בכל המקרים עדיין לא דיווחה נוקיה מה היא דורשת כפיצוי מאפל, אם יתברר שטענותיה נכונות.

"נוקיה היא מפתחת מובילה של טכנולוגיות מפתח רבות בהתקנים ניידים. החלטנו לבצע את הצעד הזה כדי להגן על הפיתוח החלוצי שלנו, וכדי להביא לכדי סיום את השימוש הלא חוקי בחידושים של שפיתחנו", אמר פול מלין, מנכ"ל קבוצת רישוי הפטנטים של נוקיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים