תוצאות עסקיות פרטנר: ההכנסות פחתו בכאחוז – הרווח הנקי יותר מהוכפל
התוצאות המתייחסות לרבעון השני של השנה מעידות על עם גידול של יותר מפי שניים ברווח הנקי, ל-7 מיליון שקל, אך ההכנסות פחתו בכאחוז אחד, ל-774 מיליון שקל

חברת פרטנר פרסמה את התוצאות העסקיות שלה לרבעון השני של השנה, עם ירידה בהכנסות, ברווח התפעולי וה-EBIDTA, אך הרווח הנקי יותר מהכפיל את עצמו.
באותם שלושה חודשי הרבעון השני, ההכנסות קטנו בכאחוז אחד, ל-774 מיליון שקל, והרווח התפעולי פחת בכ-9%, ל-20 מיליון. ה-EBIDTA פחת גם ב-7%, ל-200 מיליון. אך הרווח הנקי גדל ב-4 מיליון שקל, ל-7 מיליון שקל – לא גידול מרהיב, אך באחוזים מדובר בעליה של 133%.
במהלך הרבעון מספר המינויים של החברה גדל ב-3.52%, או 92,000, ועמד בסוף הרבעון על 2.71 מיליון.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר. צילום: סיון פרג'
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, אמר לאחר פרסום התוצאות, "ההתאמה המהירה שביצענו בפרטנר לשגרת הקורונה באה לידי ביטוי בתוצאות שאנו מפרסמים היום. פרטנר סיימה את הרבעון ברווח נקי של 7 מיליון שקל, למרות השפעות הגבלת הטיסות והצמצום בפעילות בקניונים. התחזקות המגזר הקווי וביסוסה של החברה כקבוצת תקשורת תרמו ליציבות בתקופה זאת. בנוסף, האיתנות הפיננסית של פרטנר הובילה להעלאת אופק דירוג ה-A+ של החברה, משלילי ליציב. העובדה שהדבר מתבצע בעיצומן של השפעות משבר הקורונה מעידה היטב על יכולות החברה להמשיך ולהתמודד עם מציאות של ודאות מוגבלת".
תגובות
(0)