013-נטוויז'ן: הרווח הנקי ירד ב-34%; ההכנסות עלו ב-3%
הרווח הנקי של החברה עמד ברבעון הראשון של 2010 על 20 מיליון שקלים ● ההכנסות הגיעו ל-314 מיליון ● החברה רשמה עליות גם בסעיפי ההוצאות, למעט ההוצאות המימוניות והאחרות ברוטו, שירדו ב-1%
013-נטוויז'ן אמנם הציגה ברבעון הראשון של 2010 עלייה קלה בהכנסות, אולם הרווח הנקי שלה ירד ב-33.55%, ועמד על 19.88 מיליון שקלים בהשוואה ל-29.92 מיליון בסוף הרבעון הראשון של 2009 – כך עולה מהדו"חות הכספיים של החברה. עוד נמסר בהם, כי ההכנסות הרבעוניות שלה עמדו על 314.01 מיליון שקלים, המהווים עלייה של 2.71% בהשוואה ל-305.73 מיליון.
החברה רשמה ברבעון המדווח עלייה של 8.72% בהוצאות הכלליות שלה, שהגיעו ל-22.86 מיליון שקלים בהשוואה ל-262.05 מיליון. ההוצאות הגולמיות של החברה עמדו על 253.64 מיליון שקלים – גידול של 7.89% לעומת 235.09 מיליון. לעומת זאת, הרווח הגולמי קטן ב-14.54%, והגיע ל-60.38 מיליון שקלים לעומת 70.64 מיליון. הרווח הגולמי השולי ירד ל-19.23% בהשוואה ל-23.11%.
ההוצאות התפעוליות של 013-נטוויז'ן גדלו ברבעון המדווח ב-14.87% ל-30.98 מיליון שקלים לעומת 26.97 מיליון. זאת, בשל ההשקעה במגזר הטלפון הקווי והקטנה חד פעמית של הוצאות תקשורת ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי עמד על 29.1 מיליון שקלים – ירידה של 33.38% בהשוואה ל-43.68 מיליון. ההוצאות המימוניות והאחרות ברוטו הסתכמו ב-3.61 מיליון שקלים – קיטון של 1.07% אל מול 3.65 מיליון בשלושת החודשים הראשונים אשתקד.
החברה סיימה את הרבעון עם מזומנים ושווי ערך מזומנים בסך 346.34 מיליון שקלים – עלייה של 32.47% לעומת 261.44 מיליון בסוף הרבעון המקביל ב-2009 וגידול של 6.26% לעומת 325.95 מיליון בסוף השנה שעברה. סך הנכסים השוטפים של החברה עמד בסוף הרבעון המדווח על 653.86 מיליון שקלים – גידול של 11.56% בהשוואה ל-586.12 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, ועלייה של 2.93% לעומת 635.26 מיליון שקלים בסוף השנה שעברה.
ניר שטרן, מנכ"ל 013-נטוויז'ן, אמר לאחר פרסום התוצאות, כי "ברבעונים הקרובים, אנחנו מתכוונים להעמיק ולהרחיב את מאמצי הגיוס לשירות הטלפון הביתי בקרב 600 אלף לקוחות האינטרנט המהיר של החברה. השקעות החברה בתחום הטלפון הביתי יהפכו את 013-נטוויז'ן לשחקן משמעותי בשוק". הוא הוסיף, כי "כמקובל בתחום התקשורת, חדירה לתחום חדש מלווה בהשקעות ואף בהפסדים בשלבי הפעילות הראשונים, וכך צפוי להיות גם בשירות הטלפון הביתי שלנו. עם זאת, אנחנו מעריכים שבטווח הארוך, תתרום פעילות זו לרווחיות החברה, לחיזוק המותג, לנאמנות לקוחותינו, ליכולתנו להתמודד עם התגברות התחרות בשוק התקשורת והצורך לספק ללקוח סל מוצרים כולל. את פירות ההשקעה בתחום הטלפוניה הביתית ואת תוצאותיה נראה בעתיד. אני משוכנע שנמשיך להצעיד את 013-נטוויז'ן להישגים".
תגובות
(0)