iPass תספק שירות גלישה באינטרנט בטיסות בשמי ארצות הברית

הגלישה תתאפשר בטיסות פנים-אמריקניות של דלתא, אמריקן איירליינס, וירג'ין אמריקה, אייר טראנס, יונייטד ו-יו.אס.אירווייס ● רמות המחירים של השירות יחולקו לפי זמן הטיסה, כאשר המחיר המקסימלי יהיה 12.95 דולרים, לטיסות של מעל 3 שעות

נוסעים במגוון טיסות בארצות הברית יכולים מעתה לגלוש באינטרנט במהלך הטיסה באמצעות רשת iPass. זאת, לאחר שחברת iPass חתמה על הסכם עם חברת Aircell, מפעילת שירות GoGoWifi במגוון יעדי טיסות פנימיות בארצות הברית של חברות התעופה דלתא (Delta), אמריקן איירליינס (American Airlines), וירג'ין אמריקה (Virgin America), אייר טראנס (Air Trans), יונייטד (United) ו-יו.אס.אירווייס (US Airways).

רשת iPass מונה כיום כ-150 אלף מקומות לחיבור אלחוטי ורחב פס ברחבי העולם. עלות החיבור לשירות תיקבע על פי אורך הטיסה, כאשר מחירי השימוש בשירות מחולקים לטיסות קצרות של עד שעה וחצי במחיר של 4.95 דולרים, טיסות של עד 3 שעות במחיר של 9.95 דולרים וטיסות ארוכות, שאורכות יותר מ-3 שעות, במחיר של 12.95 דולרים.

דודו אדי, מנכ"ל SourceIT, המפיצה בישראל את מוצרי iPass, אמר, כי "עם קבלת האישור מ-iPass להציע את השירות בזמן הטיסות בארצות הברית, התחלנו בהכנות קדחתניות בכדי לאפשר את השירות לקהל לקוחותינו כמה שיותר מהר". הוא אמר, כי "החיבור מתאפשר ממחשב נייד ו/או ממכשיר הטלפון. כך, ניתן להישאר מעודכנים עם המשרד, לבצע סנכרון ליומן ולהודעות הדואר האלקטרוני וכן לבצע שיחות מבוססות VOIP לא רק בשדה התעופה, אלא גם בזמן הטיסה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים