גיוס ענק: סנטינל וואן השלימה סבב של 267 מיליון דולר

מדובר בסבב גיוס שישי של סנטינל וואן, שמביא אותה להיות חברת הסייבר הפרטית הגדולה בישראל, עם שווי של יותר משלושה מיליארד דולר ● היא מציעה פלטפורמת אבטחה מקיפה, מבוססת בינה מלאכותית

תומר וינגרטן, ממייסדי ומנכ"ל סנטינל וואן. צילום: יח"צ

עוד גיוס ענק בהיי-טק הישראלי: חברת הסייבר סנטינל וואן הודיעה היום (ד') כי היא גייסה 267 מיליון דולר. הגיוס בוצע בהובלת טייגר גלובל מנג'מנט, ובין המשתתפות בו היו סקויה קפיטל והמשקיעות הקיימות – אינסייט פרטנרס ו-Third Point Ventures. עם הסבב הנוכחי הפכה סנטינל וואן לחברת הסייבר הפרטית הגדולה בישראל, בעלת שווי של יותר משלושה מיליארד דולר.

סנטינל וואן נוסדה ב-2013 על ידי תומר וינגרטן, המנכ"ל, ואלמוג כהן. החברה מעסיקה כ-600 עובדים בישראל ובמדינות נוספות ויש לה כ-4,000 לקוחות, ביניהם בנקים, חברות קמעונאיות, חברות מזון ובתי חולים. ארבע מחברות הפורצ'ן 10 (Fortune 10) נמנות על לקוחותיה. הסבב הנוכחי הוא סבב הגיוס השישי של סנטינל וואן.

סנטינל וואן מציעה את פלטפורמת Singularity XDR, לטובת אבטחת סייבר מבוססת בינה מלאכותית. הפלטפורמה פועלת למניעה, איתור, תגובה וציד בנקודות קצה, מכולות, עומסי עבודה בענן והתקני אינטרנט של הדברים – וכל זאת במערכת XDR אוטונומית אחת. בחברה אומרים כי הם הראשונים שמתרחבים מהגנה על נקודות קצה בענן לפלטפורמת אבטחת סייבר מלאה, שמגנה ומפקחת על כל נכס בארגון.

מוקדם יותר החודש, חברת המחקר פורסטר ציינה את סנטינל וואן לשבח על החזר ההשקעה שהמוצר שלה מספק ללקוח. כמו כן, היא התברגה לרשימת 50 החברות ה-"משבשות" (Disrupte) לשנה זו של הרשת הכלכלית CNBC.

"מבט מגובש על הרשת הארגונית ואבטחה אוטונומית בזמן אמת"

וינגרטן אמר כי "טכנולוגיות הענן והאינטרנט של הדברים מעצימות את כוח העבודה המבוזר של ימינו. נדרשים מבט מגובש על כל הרשת הארגונית ורובד אבטחה אוטונומי בזמן אמת בכל הנכסים המחוברים, כדי להגן על אנשים, עסקים והנתונים שלהם, באשר הם. הפלטפורמה שלנו, שיושבת על הענן, נועדה במטרה לאבטח ולהפעיל את הנתונים הארגוניים בכל מקום שבו הם נמצאים".

ניקולאס וורנר, סמנכ"ל התפעול של סנטינל וואן, ציין כי בתקופת הקורונה רשמה החברה צמיחה בעסקים שלה. הוא חזה כי החברה תמשיך לצמוח, שכן "הביקוש לטכנולוגיה גמישה, שיכולה לעבוד אוטומטית – מבלי להזדקק לשירותים ולצוותים – יוסיף לגדול עם התפתחות האיומים".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים