יבמ העניקה פרס למנכ"ל GoMidjets מישראל

פרס ביקון של יבמ הוענק לתמיר גפן, מנכ"ל ומייסד חברת ההזנק הישראלית GoMidjets, על תרומה בולטת ויצירתית לרשת המפתחים ואנשי המקצוע DeveloperWorks של יבמ ● GoMidjets מפתחת תוספים משתלבים לכלי פיתוח היישומים של יבמ ממשפחת רשיונל ומשווקת אותם במדיה חברתית

תמיר גפן, מנכ"ל ומיייסד חברת ההזנק הישראלית GoMidjets, זכה בפרס בינלאומי יוקרתי של יבמ (IBM). פרס ביקון (Beacon) הוענק לגפן על תרומה בולטת ויצירתית לרשת המפתחים ואנשי המקצוע DeveloperWorks של יבמ. GoMidjets מפתחת תוספים משתלבים (plug-ins) לכלי פיתוח היישומים של יבמ ממשפחת רשיונל – ופועלת במודל שיווקי ייחודי של הגעה לאנשי מפתח בעזרת רשתות חברתיות, על מנת להרחיב את בסיס-ההתקנות שלה.

פרסי ביקון של יבמ מוענקים מדי שנה לקומץ מנהלים וחברות המפתחות מוצרים בכל העולם, כהוקרה על גילוי חדשנות ומצויינות בפיתוח מוצרים המבוססים על כלים ושירותים של יבמ. הזוכים נבחרים על ידי עיתונאים מקצועיים, מנתחי שוק ומנהלים של יבמ.

"GoMidjets הוקמה במדיה חברתית", אומר גפן. "לפני כשנתיים פתחתי בלוג מקצועי, כאמצעי לחלוק ידע ולהתחבר למקצוענים נוספים של מוצרי יבמ מרחבי העולם. יום אחד פיתחתי מוצר קטן אותו חילקתי באופן חופשי בבלוג שלי והופתעתי מכמות ההורדות מכל העולם, ללא פרסום נוסף מלבד הבלוג. הדבר גרם לי להבין שפתרון טוב יכול להגיע לקהל רחב בעזרת מדיה חברתית".

הקשר בין GoMidjets ובין יבמ מתנהל על ידי היחידה לטכנולוגיות גלובאליות (GTU) הפועלת ביבמ ישראל. היחידה אחראית לניהול הקשר בין יבמ ובין בתי תוכנה, חברות הזנק וקהילת המפתחים בארץ ולשילוב טכנולוגיות ישראליות בסל המוצרים אותם מציעה יבמ ללקוחותיה בכל העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים