יורם סדן מונה לסמנכ"ל מערכות המידע והדיגיטל של שטראוס

סדן מחליף את עודד שטראוס, שביקש לפרוש ● הוא מגיע לשטראוס לאחר שהיה מנמ"ר וסמנכ"ל בנטפים, ומנכ"ל של חברה בת של כיל בתחום האגריטק

יורם סדן, סמנכ"ל מערכות המידע והדיגיטל של שטראוס. צילום: אורלי שניידר

חברת המזון הגדולה שטראוס הודיעה אתמול (א') על מינויו של יורם סדן כסמנכ"ל מערכות המידע והדיגיטל שלה. סדן נכנס לתפקיד ב-1 בינואר, במקומו של עודד שטראוס, מוותיקי העובדים בחברה, שכיהן בתפקיד כשבע שנים.

לסדן ניסיון רב, של 20 שנים, בניהול מערכות מידע ודיגיטל בסביבות עסקיות. עד 2019 הוא שימש כמנמ"ר וסמנכ"ל בנטפים, ואחר כך היה במשך שנה מנכ"ל של חברה בת של כיל בתחום האגריטק. הוא ממשיך לכהן כדירקטור באחת החברות של כיל בעולם האגרו-פוד. כמו כן, הוא שימש כמנמ"ר בחברות סטארט הום ואימפרבה, ואף ניהל את מערכות המידע של סימנס בגרמניה.

סדן זכה להערכה רבה בעיקר במסגרת תפקידו בנטפים, שם הוא הוביל טרנספורמציה דיגיטלית וחיזק את תחום הסייבר.

"יש סינרגיה בין האגריטק לשטראוס"

לדברי סדן, "יש סינרגיה בין תחום האגריטק, שבו עסקתי באחרונה, לפעילות הענפה של שטראוס. ישנם אתגרים משותפים לחברות בתחומים הללו, כגון העמקת נושא הדיגיטל, טרנספורמציה דיגיטלית ואתגרי הסייבר, שכולנו שומעים עליהם בימים אלה".

הוא ציין כי "אני לומד כעת את החברה ואת האתגרים שניצבים בפניה וללא ספק, שטראוס היא חברה מעניינת ומאתגרת". לדבריו, כמו כל המשק, הקורונה השפיעה גם על תחום המזון, כולל בשינוי תהליכי העבודה ובהגעת התוצרים שמייצרים עד לבתים.

שטראוס היא חברה שמעסיקה יותר מ-14 אלף עובדים ברחבי העולם, מתוכם 6,000 בישראל. סדן ינהל כ-150 עובדים באגף מערכות המידע – בארץ ובחו"ל. החברה פעילה ביותר מ-20 מדינות ומפעילה 27 אתרי ייצור. היא מפעילה 18 אתרים בישראל, בהם אתרי ייצור ומרכזים לוגיסטיים – מצפת בצפון ועד ליטבתה ואילת בדרום. מוצרי החברה מופצים בכ-12 אלף נקודות מכירה.

.

.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים