סינריון השיקה חבילת פתרונות משולבים ומודולריים לניהול ההון האנושי בארגון

תחת הסיסמה "מכוח אדם עד להון אנושי", מציעה החברה פתרונות המגשרים ומקשרים בין תפעול כוח האדם לניהול אסטרטגי של ההון האנושי, במטרה להעצים את ביצועי הארגון ● החבילה פועלת על בסיס נתונים מרכזי, וכוללת כיום שלושה רכיבים מרכזיים: ניהול מערך העבודה, ניהול המשאב האנושי ותשתיות משותפות לכל הרכיבים

חברת סינריון (Synerion), לשעבר לביא טיימטק, השיקה את Synerion HCM Suite – חבילת פתרונות משולבים ומודולריים לניהול ההון האנושי בארגון.

תחת הסיסמה "מכוח אדם עד להון אנושי", מציעה החברה פתרונות המגשרים ומקשרים בין תפעול כוח האדם לניהול אסטרטגי של ההון האנושי, במטרה להעצים את ביצועי הארגון. החבילה פועלת על בסיס נתונים מרכזי, וכוללת כיום שלושה רכיבים מרכזיים: ניהול מערך העבודה, ניהול המשאב האנושי ותשתיות משותפות לכל הרכיבים.

במסגרת ניהול מערך העבודה (WFM – Workforce Management), מספקת החברה פתרונות מודולריים מקיפים למיחשוב, להסדרה ולריכוז תהליכי הניהול של כוח האדם בארגון. תהליכים אוטומטיים של ניהול זמן ונוכחות, ניהול היעדרויות, סידורי עבודה ותמחור משימות; רכיב ניהול המשאב האנושי (HRM – Human Resources Management) כולל מערך של כלים המקנים שקיפות מידע אודות המשאב האנושי, באופן המאפשר לתכנן, לטפל ולנהל בצורה מיטבית את העובדים. בין אותם כלים ניתן למצוא מערכת גיוס המבטיחה התאמה מרבית בין דרישות המשרה לכישורי המועמדים ומייעלת את התהליך וכן מבנה ארגוני המציע ניתוח בהיר של המידע ותומך בתהליכי קבלת החלטות וזאת בשילוב תצוגה גרפית אינטראקטיבית ועוד; הרכיב השלישי, תשתיות (Foundations), כולל כלים פונקציונאליים משלימים חוצי מערכות, הכוללים מערכת בינה עסקית וכלים לשירות עצמי, לניתוחים, דו"חות ותצוגות גרפיות של נתונים אינטגרטיביים.

התקנות המוצרים יחלו בראשית אוגוסט 2010.

בנוסף, ציינו אנשי החברה, כי זו עברה במהלך השנתיים האחרונות תהליך פיתוח והיערכות למיתוג החדש שלה, תחת השם סינריון. מהחברה נמסר, כי היא בחרה בשם זה מתוך אמונה בסינרגיה שנוצרת מהשילוב בין ביצועי העובדים לאסטרטגיה העסקית של הארגון.

עוד יצוין, כי במסגרת התהליך, הוכפל מספר עובדי החברה בין 2008 ל-2009, והגיע ל-120. החברה אף שכרה כ-80 עובדים במיקור-חוץ.

אלי אבני, מנכ"ל סינריון, אמר, כי "במשך קרוב לשלושה עשורים, לביא טיימטק פועלת כחלוצה במתן פתרונות לניהול כוח האדם והמשאב האנושי בארגון. הניסיון, הידע והתובנות שרכשנו במהלך השנים אצל אלפי לקוחות בארץ ובעולם אפשרו לנו להמשיך ולפתח פתרונות הנותנים מענה אמיתי ועדכני לצרכי השוק והלקוחות. כיום, תחת המותג החדש, אנחנו צועדים קדימה, במטרה לבסס גם את מעמדנו כחברה בינלאומית מהשורה הראשונה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים