מלם-תים תטמיע מערכת ניהול ידע בפלאפון; ההיקף הכספי: מיליון שקלים

מערכת KANA תיתן מענה ליותר מ-3,000 משתמשים בחברה, ותאפשר חיפוש מידע יעיל ומהיר, שאמור להקל על נציגי השירות במתן עזרה ללקוח ● היא מאחדת ומשלבת את המידע בין המחלקות השונות, ובכך מאפשרת לתעד את המענה הניתן ללקוח ולהעבירו למערכת קשרי הלקוחות ● כמו כן, המערכת מאפשרת קבלת משובים מנציגי שירות נוספים, תוך שיתוף הידע והצעות לשינוי

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

מלם-תים זכתה במכרז להטמעת מערכת ניהול הידע KANA בחברת פלאפון. החברה התמודדה במכרז מול מיקרוסופט (Microsoft) ודנשיר. היקף הפרויקט נאמד בכמיליון שקלים.

המערכת תעניק מענה ליותר מ-3,000 משתמשים בחברה, ותאפשר חיפוש מידע יעיל ומהיר, שאמור להקל על נציגי השירות במתן עזרה ללקוח. היא מאחדת ומשלבת את המידע בין המחלקות השונות, בין היתר בתחומי השירות, השיווק, השירות הטכני והמכירות, ובכך מאפשרת לתעד את המענה הניתן ללקוח ולהעבירו למערכת קשרי הלקוחות (CRM). כמו כן, המערכת מאפשרת קבלת משובים מנציגי שירות נוספים, תוך שיתוף הידע והצעות לשינוי.

טלי נוף, מנהלת לקוחות במלם-תים, אמרה, כי "המערכת צפויה לייעל בצורה ניכרת את השירות הניתן ללקוחות פלאפון". לדבריה, "הפרויקט צפוי להסתיים בעוד כ-8 חודשים".

רותי קורצברג, מנהלת אגף יישום ופרויקטים בפלאפון, אמרה, כי "המערכת החדשה תאפשר ניהול כל המידע הנדרש לנציגי השירות כדי לתת מענה איכותי ואחיד לפניות הלקוחות ולהגיע למידע הרלוונטי בזמן קצר ביותר. באופן דומה, המוצר ישמש כתשתית לאתר פלאפון בכדי להציג תכנים זהים לנציג וללקוח בכל פתחי השירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים