"נמשיך את ההשקעה שלנו בישראל"
פיל באלינג'ר, המנכ''ל החדש של אינפינידט, בראיון בלעדי לאנשים ומחשבים: "אני מכיר את השוק הישראלי לעומק, מזה שנים רבות, מתפקידים קודמים שעשיתי"
"אני מכיר את השוק הישראלי לעומק, מזה שנים רבות, מתפקידים קודמים שעשיתי. למרות הקורונה, הצלחנו להגיע להישגים כספיים טובים בשנה החולפת. בכוונתי להמשיך ולהשקיע בסניף הישראלי של החברה, כמו גם במערך המו"פ המקומי", כך אמר פיל באלינג'ר, מנכ"ל אינפינידט (Infinidat).
באלינג'ר מונה להוביל את חברת האחסון הישראלית-אמריקנית בינואר השנה. הוא בעל ניסיון של יותר מ-30 שנים בעולמות אחסון הנתונים, ועד לא מזמן שימש כסמנכ"ל בכיר וכמנהל תחום הדטה סנטרים בווסטרן דיגיטל (Western Digital). לפני כן הוא היה סמנכ"ל בכיר ומנהל כללי ב-Dell-EMC, ומילא כמה תפקידי ניהול באורקל (Oracle) ו-LSI. הוא החליף באינפינידט את ניר סימון, סמנכ"ל הכספים, וקריאל סנדלר, סמנכ"ל התפעול, שמונו אשתקד למנכ"לים משותפים בספטמבר האחרון, לאחר שמשה ינאי, מייסד החברה, הודיע על פרישתו מהתפקיד. חודש לאחר פרישתו, בשיא תקופת הקורונה, ינאי השקיע באינפינידט עשרות מיליוני דולרים.
"כאשר פנו אליי והציעו לי את התפקיד", סיפר באלינג'ר בראיון ראשון לעיתונות הישראלית, "לא היססתי והשבתי מיד בחיוב, בשל ההערכה הרבה שיש לי למוצרי החברה. עוד בטרם כניסתי לחברה, פגשתי לקוחות שהביעו שביעות רצון ממוצרי החברה, ולכן היה לי ברור שאקח על עצמי את התפקיד".
"מערך המוצרים שלנו מספק יכולת לשרוד התקופה עם גמישות וחסכון"
לדברי באלינג'ר, "2020 הייתה שנה סוערת ורוויית מערבולות מבחינה כלכלית, בשל מגיפת הקורונה. למרות זאת, תזרים המזומנים שלנו היה חיובי. כמו כל ארגון, ביצענו שינויים והחלטות עסקיות כדי להתאים עצמנו למצב החדש שנוצר. תוך כדי כך התברר לנו שהטכנולוגיה שלנו נצרכת ונדרשת על ידי השוק. זאת, כי מערך המוצרים שלנו מספק יכולת לשרוד את התקופה הזאת עם גמישות, לצד חסכון בעלויות".
לדבריו, "משה (ינאי – י"ה) הקים את החברה והניע אותה על בסיס חדשנות. החדשנות בארכיטקטורה שלנו היא הקלף המנצח: הטכנולוגיה שלנו מספקת פתרונות אחסון נתונים עם 100% זמינות, ביצועים גבוהים ובעלות כוללת, TCO – נמוכה ובקנה מידה גדול. מודל ה-Elastic Data Fabric שלנו לאחסון, שיתוף ויצירת ערך, ממערכי נתונים גדולים בארכיטקטורות ענן, הוא שמייחד את הפתרון שלנו, ומסייע לארגונים להפחית את הסיכון, המורכבות ועלות האחסון".
לדבריו, "אנו מספקים פתרונות המתאימים לדרישות נפחי האחסון הגבוהים של ארגונים, עם זמן אחזור של פחות ממילי-שנייה, אמינות של שבע תשיעיות, ויכולת לגדול באופן גמיש בנפחי האחסון, בלא תלות בחומרה. פתרון InfiniBox מאפשר קונסולידציה של מספר גדול של מערכי אחסון בפתרון אחד, ומביא לעלות תפעול נמוכה ושיפור הפרודוקטיביות של הצוותים".
"עולם ה-IT פוסט-הקורונה יניב עוד לקוחות ועוד הכנסות"
"2020 הייתה שנת הכופרות, מה שהעלה את המודעות של ההנהלות לצורך בהמשכיות עסקית ובשחזור נתונים", אמר, "פתרון InfiniGuard שלנו מאפשר שחזור מיידי של מידע במקרה אסון או מתקפת סייבר – תוך דקות עד שעות, לעומת ימים בפתרונות אחרים. מנמ"רים שואלים את עצמם: תוך כמה זמן יוכלו להחזיר את הארגון לפעילות הרגילה, מהו חלון השחזור? כל רגע שבו נתוני הארגון אינם זמינים – משמעו נזק כספי ותדמיתי משמעותי, אובדן לקוחות ופגיעה במוניטין. אנחנו מספקים שחזור מהיר פי 10 עד 30 לעומת המתחרים".
"המעבר של ארגונים לענן", הסביר, "פתח עבורנו עוד מרחב פעילות. לצד עבודה ברישוי מסורתי בדטה סנטר המקומי, נוספו עוד שתי תצורות עבודה – בענן, ואחסון היברידי. האחרון הוא הנפוץ ביותר, כי הוא מאפשר למנמ"ר 'לבחור עם פינצטה' איפה לשים את הנתונים. כך, יש לנו יכולת להרחבת הקיבולת – בתוך דקות, כשהלקוח משלם לפי צריכה, כמו במודל התשלום בענן. באחרונה זכינו בתואר AWS Outposts Ready, ויש לנו יכולת לאינטגרציה עם פריסות AWS Outposts. לקוחות מחפשים דרכים טובות יותר לאחסן ולנהל את הנתונים שלהם ברחבי הארגון, כחלק מהדיגיטליזציה. אנו מספקים פתרון ניהול נתונים מקיף לכל יישום בסביבה שלהם, עם חוויה היברידית עקבית. להערכתי, בעתיד נקיים שיתופי פעולה דומים עם ענקיות ענן נוספות".
"באחד מתפקידי הקודמים", סיפר באלינג'ר, "הייתי בישראל מדי רבעון למשך שבע שנים. אני מכיר היטב את השוק המקומי, ואת גישתו לאימוץ מוקדם של טכנולוגיות, מה שמתאים לנו ככפפה ליד. אמנם נתח השוק שלנו עדיין קטן, אבל בשל היכולות הטכנולוגיות שלנו יש לנו הזדמנות אדירה לצמוח בעולם האחסון מרובה המיליארדים. בין השאר, נשקיע בכלים ונרחיב יכולות המוצרים לנו לטובת ניהול האחסון".
באלינג'ר, סיכום באומרו כי "עולם ה-IT פוסט-הקורונה יניב עוד לקוחות ועוד הכנסות, כי ב-2020 ארגונים קפאו מלכת בתחום האחסון. אני נרגש ואופטימי. אינפינידט נטועה חזק בישראל, ואפעל להמשך ההשקעות בה: האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו תביא את החזון הגלובלי שלנו לכדי מימוש – תוך עבודה צמודה עם צוותי הפיתוח, המוצר והתפעול, שפועלים בישראל. נהפוך את עסקי הארגונים לגמישים, יעילים ופרודוקטיביים יותר. ארגוני אנטרפרייז ברחבי העולם, דוגמת הבנק הגדול ביותר ביפן, MUFG, ובישראל בנק לאומי ומיטב דש, שבחרו בנו, והלקוחות שמחזיקים עשרות פתרונות InfiniBox, יודעים שנמשיך לפתח פתרונות טובים עם ראייה עתידית ארוכת טווח".
תגובות
(0)