מירי גלבורט – מנמ"רית ומשנה למנכ"ל קבוצת כלל ביטוח ופיננסים

לאחר 13 שנים במגוון תפקידים בכלל ביטוח, מונתה מירי גלבורט למשנה למנכ"ל, למנהלת מערכות מידע ולמנכ"לית כלל IT - מקבוצת כלל ביטוח ופיננסים ● גלבורט: "ה'אני מאמין' שלי הוא, שעל מערכות המידע להיות פלטפורמה, המאפשרת לארגון להתנהל בצורה מיטבית, ולעשות זאת במגוון היבטים"

מירי גלבורט, למשנה למנכ"ל, מנהלת מערכות מידע ומנכ"לית כלל IT מקבוצת כלל ביטוח ופיננסים. צילום: נעמה בן שמחון

מירי גלבורט מונתה למשנה למנכ"ל, למנהלת מערכות מידע ולמנכ"לית כלל IT – מקבוצת כלל ביטוח ופיננסים.

גלבורט, בת 53, שימשה במגוון תפקידים בכלל ביטוח ב-13 השנים האחרונות, שבמהלכן מילאה כמה תפקידים ניהוליים. בשנים האחרונות שימשה כסמנכ"לית ומנהלת תחום מידע ארגוני ומערכות בריאות וחיים. בחודשיים האחרונים היא ניהלה במינוי זמני את חטיבת כלל IT, לאחר שעדי קפלן, ששימש בתפקיד, עבר לשמש סמנכ"ל וראש חטיבת טכנולוגיות בבנק דיסקונט. גלבורט בעלת ניסיון של יותר משלושה עשורים במערכות מידע, והיא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב, כלכלה ופסיכולוגיה ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן.

"ה'אני מאמין' שלי", אמרה גלבורט בראיון לאנשים ומחשבים עם כניסתה לתפקיד, "הוא, שעל מערכות המידע להיות פלטפורמה, המאפשרת לארגון להתנהל בצורה מיטבית, ולעשות זאת במגוון היבטים". לדבריה, "הקורונה תפסה אותנו מוכנים: שנתיים לפני פרוץ המגיפה נכנסנו לפיילוט, שמטרתו לאפשר לעובדים עבודה מהבית. כך, הגענו מוכנים למצב החדש שנוצר לפני כשנה לערך. הקורונה הכשירה את השטח גם מבחינת הלקוחות, שהיו נכונים יותר לאמץ טכנולוגיות מודרניות. זה עוזר לנו בהנגשת פעולות ללקוחות, כמו גם מהווה בסיס לתוכניות עתידיות שלנו, דוגמת חיבור התקני IoT. מצב זה יתרום לא רק לנו, אלא גם לכלל הענף. נמשיך לקיים שיתופי פעולה עם חברות פינטק לטובת קידום תחום הדיגיטל".

יורם נוה, מנכ"ל כלל ופיננסים, ציין כי "גלבורט היא אשת מקצוע מהמעלה הראשונה. אין לי ספק, כי יכולותיה המוערכות וניסיונה העשיר בתחום יתרמו להצלחת כלל IT ולהצלחת החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים