מג'יק תשדרג את מערכות המיחשוב של לפ"מ; ההיקף מוערך במאות אלפי שקלים

מערך ה-IT בלשכת הפרסום הממשלתית יעבור לפלטפורמת היישומים uniPaaS ● השדרוג, שיתבצע בשיתוף שקד מערכות מידע, יאפשר ללפ"מ להתחבר למערכת מרכב"ה הממשלתית ולפתח יישומים נוספים ● נתן מאיר, מנהל לפ"מ: "בשנים האחרונות השגנו צמיחה של יותר מ-100% בתפוקות שלנו, בין השאר הודות לתמיכת המקצועית של מג'יק"

מג'יק ישראל ושקד מערכות מידע ישדרגו את מערכות ה-IT של לפ"מ – לשכת הפרסום הממשלתית, ויעבירו אותן לפלטפורמת היישומים uniPaaS. היקפו של הפרויקט, שהחל בימים אלה וצפוי להסתיים עד סוף השנה, לא נמסר לפרסום, אולם מקורות בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

לשכת הפרסום הממשלתית פועלת כמשרד פרסום והפקה עבור משרדי הממשלה, חברות ממשלתיות וגופים ציבוריים בארץ ובחו"ל. ממג'יק נמסר, כי השדרוג ישפר את תהליך הפרסום בכל שלביו, כיוון שמערכות IT מלוות אותו מתחילתו ועד סופו – החל מדרישת הלקוח ועד הביצוע ומתן פתרון על ידי לפ"מ.

בנוסף, השדרוג כולל את העברת הנתונים לבסיס הנתונים SQL Server של מיקרוסופט (Microsoft), בגינו יתאפשר חיבור ישיר למערכת המרכב"ה. השדרוג יהווה בסיס לפיתוחים נוספים ויאפשר תאימות למערכות IT שונות בלפ"מ ומחוצה לה. נתן מאיר, מנהל לפ"מ, אמר, כי "בשנים האחרונות השגנו צמיחה של יותר מ-100% בתפוקות שלנו, בין השאר הודות לתמיכת המקצועית של מג'יק".

תמר אמגר, מנמ"רית לפ"מ, אמרה, כי הלשכה היא לקוחה ותיקה של מג'יק, "ולאור שביעות הרצון שלנו ממערכות החברה, החלטנו על השדרוג לגרסת uniPaaS, אשר יאפשר לנו פיתוח תהליכים תוך שימור ההשקעה הרבה במערכות". היא הוסיפה, כי "המעבר יאפשר לנו לפתח יישומי אינטרנט עשירים (RIA) מבוססי דוט.נט (.Net) באמצעות הפלטפורמה החדשה".

יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל, ציין, כי "לפ"מ מנהלת תהליך פנימי ארוך ומורכב עד להפקת התוצר הסופי שלה. היא תמצא ששדרוג המערכות מייעל את העבודה, הן בנושאי חיבור למרכב"ה ותאימות ונגישות לבסיסי נתונים מתקדמים, והן בחיסכון בעלויות פיתוח, תמיכה ותחזוקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים