הנשיא בוש הצטרף לפייסבוק

ג'ורג' וו. בוש, לשעבר נשיא ארצות הברית, פרסם בעדכון הראשון מידע על מעשיו מאז עזב את הבית הלבן ● בדף שלו פורסמו, נכון ליום ג' בערב, מאות תגובות ו- 27,000 גולשים "אהבו" את הדף שלו

שלשום (ג') הושק דף הפייסבוק (Facebook) הרשמי של נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ורג' בוש, וזכה מיד לפופולריות רבה. זאת, שבוע לאחר שנפתח עדכון טוויטר (Twitter) ביחס לספרייה הנשיאותית שישיק בוש בקרוב.

הנשיא לשעבר בוש אינו היחיד שמפגין נוכחות בשירותים דוגמת פייסבוק וטוויטר. בפייסבוק אפשר למצוא גם את הנשיא הנוכחי, ברק אובמה, ואת הנשיא לשעבר, ביל קלינטון, כמו גם את יושבת ראש בית הנבחרים של ארצות הברית, ננסי פלוסי, דמוקרטית מקליפורניה, ואת מנהיג המיעוט, ג'ון בונר, רפובליקני מאוהיו. כמו רוב הפוליטיקאים שפועלים בפייסבוק ובטוויטר, גם הנשיא בוש אינו מפרסם עדכוני סטטוס, וההתייחסות אליו בדפים ובעדכונים היא בגוף שלישי.

בעדכון הראשון אפשר ללמוד מה עשה הנשיא בוש מאז שעזב את הבית הלבן בשנה שעברה: הוא ביקר בעשרים מדינות בארצות הברית ובשמונה מדינות מחוץ לה, השיק את המרכז הנשיאותי על שם ג'ורג' וו. בוש והקים, יחד עם הנשיא לשעבר קלינטון, קרן סיוע לשיקומה של האיטי.

עד יום ג' בערב פורסמו בדף של בוש מאות תגובות ו-27 אלף גולשים "אהבו" את הדף שלו. רוב התגובות היו חיוביות ביותר ("תבורך", "מתגעגעים אליך"), אך היו גם שליליות. חלק מהתגובות השליליות הושארו באתר (דוגמת "הרסת את כדור הארץ"), אך רובן נמחקות במהירות. חלק מהמגיבים התלוננו על כך שתגובות קודמות שלהם נמחקו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים