מיקרוסופט מעוניינת לרכוש את חברת אבטחת הסייבר RiskIQ

לפי ציטוט של גורם המקורב לעסקה, החברה תשלם על הרכישה יותר מחצי מיליארד דולר במזומן

הזהירה 30% מהלקוחות - אבל נראה שפוטנציאל הפגיעה גבוה יותר. מיקרוסופט. צילום: BigStock

בהודעה שפרסמה באתר שלה, מסרה מיקרוסופט, כי היא מעוניינת לרכוש את חברת אבטחת הסייבר RiskIQ – החברה השלישית בתחום זה שהיא רוכשת בשנה האחרונה, אך לא פירטה את התנאים ואת הסכום. לפי פרסום באתר בלומברג, שציטט גורם המקורב לנושא שביקש לא להזדהות, מיקרוסופט תשלם יותר מחצי מיליארד דולר במזומן עבור הרכישה.

לדברי ענקית התוכנה, על רקע אימוץ שירותי ענן ועבודה מרחוק של יותר ויותר חברות, גם "התחכום והתדירות של תקיפות הסייבר מתגברים".

RiskIQ מסן פרנסיסקו פיתחה תוכנת ענן לזיהוי איומי אבטחה, המסייעת לאתר היכן וכיצד הארגון עלול להיות מותקף ברשתות IT ארגוניות מורכבות. עם לקוחותיה נמנות פייסבוק, במוו, אמריקן אקספרס ועוד. המערכת שפיתחה החברה תואמת ל-Azure – הענן של מיקרוסופט, ולשירותי הענן של חברות נוספות, כמו AWS, ותואמת גם לתשתית מקומית.

העסקה משרתת את תוכניותיה של מיקרוסופט להרחיב את שירותי האבטחה שלה, המהווים פלח הצומח מהר יותר יחסית לתחומי העסקים האחרים שלה. בינואר האחרון ציינה מיקרוסופט, כי הכנסותיה מעסקי האבטחה צמחו ב-2020 ב-40% יחסית לשנה קודמת, והגיעו ל-10 מיליארד דולר.

באחרונה רכשה הענקית מרדמונד כמה חברות כדי להרחיב את יכולות ההגנה שלה, כמו רכישת ReFirm Labs בחודש שעבר, שפיתחה טכנולוגיה להגנת התקני IoT. בבלוג הרשמי שלה אף ציינה החברה כי היא מעסיקה 3,500 עובדים ייעודיים לנושאי אבטחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים