פלייטיקה: עלייה בהכנסות ומעבר לרווח נקי

החברה סיימה את הרבעון השני עם עלייה של 1.4% בהכנסות ורווח של 90 מיליון דולר ● במחצית הראשונה - מגמות דומות ● לעומת זאת, שער המניה שלה מאז ההנפקה בתחילת השנה צנח ביותר מ-30%

רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד פלייטיקה. צילום: אוהד רומנו

רבעון טוב לפלייטיקה: ענקית הגיימינג הישראלית במקורה פרסמה היום (ד') תוצאות חיוביות – הן ברבעון השני של השנה והן במחצית הראשונה שלה. כך, ההכנסות הרבעוניות עלו והחברה עברה מהפסד לרווח בולט. זאת, לעומת רבעון ראשון פושר למדי – עם עלייה בהכנסות אך קיפאון ברווח הנקי.

החברה סיימה את הרבעון השני עם רווח נקי של 90 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-140 מיליון ברבעון המקביל ב-2020. מגמה דומה נרשמה ברווח התפעולי, שעמד על 165.4 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 72 מיליון. ההכנסות רשמו עלייה של 1.4% ל-659.2 מיליון דולר. במחצית הראשונה, ההכנסות גדלו ב-8.9% לכמעט 1.3 מיליארד דולר, הרווח הנקי עמד על 125.7 מיליון דולר לעומת הפסד של 103.8 מיליון והרווח התפעולי קפץ ביותר מפי שבעה ועמד על 295.7 מיליון.

רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד פלייטיקה, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "העסקים שלנו ברבעון השני של השנה צמחו במספר אזורים: שיפרנו את שיעור ההמרה שאנחנו מקבלים מכל אחד מהשחקנים שמשתמשים בשירות שלנו, העלינו את ההכנסות מהפלטפורמות השונות שלנו והאצנו פיתוח של משחקים חדשים – מה שיקדים את ההודעה שלנו על המשחק החדש מתוצרתנו. עם תנופה זו אנחנו מרגישים אופטימיים לגבי המשך השנה והלאה".

פלייטיקה הונפקה בתחילת השנה ומאז המניה שלה רושמת ביצועים חלשים ביותר: מאז ההנפקה היא צנחה ביותר מ-30% ועמדה בסיום המסחר אתמול על 22 דולר, לעומת 31.62 דולר ביום ההנפקה. עתה נותר לראות האם התוצאות הטובות שהחברה הציגה היום יביאו לשינוי המגמה ויחזירו את הצבע הוורוד ללחיים של המשקיעים – ואת הצבע הירוק לצד שמה במסכי הבורסה בניו-יורק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים