חברת נמלי ישראל מחפשת מנמ"ר.ית

החברה הקימה ועדת איתור לחיפוש מנהל.ת אגף מערכות מידע, במקומו של גדי בן משה ● מהן דרישות התפקיד?

נמלי ישראל

חברת נמלי ישראל הקימה באחרונה ועדת איתור לחיפוש מנהל אגף מערכות המידע שלה, במקומו של גדי בן משה, שממלא את התפקיד מאז אוגוסט 2016.

הוועדה מחפשת מועמדים חיצוניים וניתן לפנות אליה עד למוצאי השבת הקרובה, ה-14 באוגוסט. בין דרישות התפקיד: תואר ראשון לפחות באחד ממקצועות ההיי-טק ומדעי המחשב; ניסיון של חמש שנים ומעלה בניהול מערכות מידע, כולל ניסיון בניהול תקציב בתחום; ניסיון של ארבע שנים ומעלה בניהול באופן כללי; ידיעת עברית ואנגלית; ושליטה בתוכנות מקצועיות, ידע בפיתוח, תשתיות ואבטחת מידע בתקשורת מחשבים ובטכנולוגיות מחשוב מתקדמות. תואר שני רלוונטי, ניסיון בהטמעת מערכות מידע בתעשייה או בחברה ממשלתית והיכרות עם תחום התחבורה בכלל ועם עולם הנמלים בפרט יהוו יתרון.

בתיאור התפקיד נכתב בין תחומי אחריותו.ה של המנמ"ר.ית החדש.ה: גיבוש והובלת פעילות ומדיניות המחשוב של נמלי ישראל, גיבוש תוכניות עבודה שנתית ורב שנתית בתחום, תקציב שוטף ופיתוח, אחריות לאספקת שירותי תחזוקה וטיפול בתקלות מחשוב, לקיום הדרכה והטמעה לעובדי החברה ולייזום רכש עבור נמלי ישראל בעולם המחשוב, ייצוג החברה בקהילויות מערכות מידע ותקשוב בארץ ובחו"ל ואחריות על תחום אבטחת המידע.

בנמלי ישראל מציינים כי תינתן עדיפות למועמדים בעלי מוגבלויות, יוצאי אתיופיה, דרוזים וערבים, וכי המועמדים המתאימים יישלחו למבדקי התאמה ולמבדקים ביטחוניים.

אחד הפרויקטים המרכזיים: תקשוב נמל הדרום החדש

נמלי ישראל היא חברה ממשלתית שהוקמה בפברואר 2005, במקום רשות הנמלים, והיא אחראית על נמלי הים של המדינה – בחיפה, באשדוד ובאילת. בשנים האחרונות בוצעו ומבוצעים בחברה כמה פרויקטי IT משמעותיים, בהם פרויקט מחשוב נמל הדרום החדש, שמוקם בימים אלה ליד נמל אשדוד הוותיק. באוקטובר האחרון פורסם שבינת תשמש כקבלן התקשוב הראשי של הפרויקט, בעלות של כ-100 מיליון שקלים. בשנה שעברה זכתה החברה באות בתחרות IT Awards של אנשים ומחשבים על פרויקט פיתוח מערכת גיוס עובדים מבוססת סאפ בחברה, שבוצע בשיתוף אקסאקטק (XacTech) מבית וואן.

לפני שמונה למנמ"ר נמלי ישראל שימש בן משה כמנהל יישומי קהילת הים וכמנהל תשתיות מחשוב ואבטחת מידע בחברה, וכן כדירקטור מטעם העובדים בדירקטוריון שלה. בטרם הצטרפותו לנמלי ישראל הוא ביצע שורה של תפקידים במגזר העסקי, בהם סמנכ"ל פיתוח עסקי בגלובל אייג'נטס, מנהל מחלקת שיווק מוצרי דטה לעסקים בחטיבת השיווק של בזק ומנהל מחלקת רשתות גישה בחטיבת הנדסה בחברה זו.

לדרישות ותיאור התפקיד המלאים לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים