תקלה בשירותי הענן של גוגל גרמה לנפילה של אתרים ושירותים רבים

גוגל הודיעה כי קיימת תקלה גלובלית עם רישות הענן, ולאחר כשעתיים דיווחה כי הבעיה נפתרה בחלקה ● בין האתרים שהושפעו: ספוטיפיי, דיסקורד, סנאפצ'ט, אטסי ועוד

Google-Cloud-Logo

תקלה בשירותי הענן של גוגל שהחלה בלילה גרמה לשרשרת נפילות של אתרים ושירותים שונים, בהם ספוטיפיי, דיסקורד, סנאפצ'ט, אטסי ועוד רבים.

מקור התקלה הוא כנראה בעיות רישות ב-Google Cloud, שמארחת בשירותי הענן שלה אתרים ושירותים רבים, ובמשך שעות אחר כך עוד מראה עמוד הסטאטוס של שירות הענן כי קיימות בעיות הגורמות לדף שגיאה 404 המוצג כשמנסים להיכנס לאתרים המושפעים עדיין מהתקלה.

בשלב מסוים פרסמה גוגל עדכון, כי "הבעיה עם הרישות בענן נפתרה בחלקה", ונראה כי רבים מהשירותים שבים לפעול, אבל חלקם וחווים זמני העלאה ארוכים או באגים. דף הסטאטוס של גוגל לא מציין מתי התקלה תתוקן במלואה.

באתר DownDetector, המנטר בעיות פעילות של אתרים ושירותים, נצפה שיא בהפסקת פעילות שהפרסה על אתרים ושירותים רבים, החל מ-Pokémon Go ועד האתר של הום דיפו.

גם בשעה זו מצוין בדף הסטאטוס של Google Cloud, כי "קיימת תקלה גלובלית עם רישות הענן… צוות ההנדסה שלנו ממשיך לחקור את הבעיה….אנו מתנצלים בפני מי שמושפעים מהתקלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים