בגלל תקלה באפליקציה: בעלי מכוניות טסלה לא הצליחו להתניע  

התקלה באפליקציית טסלה, שהשאירה את בעלי המכוניות תקועים וללא יכולת להתניען, היא תזכורת לא לסמוך רק על האפליקציה ולתכנן מראש חלופות

בלי אפליקציה - איפ אפשר להתניע. טסלה.

נכנסים למכונית, חוגרים חגורה ומניעים…. ואופס, האוטו לא מניע. מנסים שוב… לא מניע. זה בדיוק מה שקרה ביום שישי דווקא לבעלי טסלה סביב העולם, שלא הצליחו להתחבר לרכב שלהם דרך האפליקציה. הדיווחים על נפילת האפליקציה החלו להגיע מארה"ב וקנדה, ולאט לאט הגיעו גם משוקי אירופה ואסיה.

מסתבר שהאפליקציה הפסיקה לפעול בעקבות שדרוג שלה על ידי החברה, למרות שעדיין לא נמצא קשר ישיר בין השניים.

אפליקציית טסלה מספקת לבעלי המכוניות את האפשרות להתניע את הרכב וגישה לשליטה על כמה תכונות, לתזמן תחזוקה או עזרה ולנהל את טעינת הרכב. העדר יכולת הגישה לאפליקציה עלול לגרום, כמובן, אי נוחות גדולה, כשבעל הרכב עומד תקוע עד שתשוקם התקשורת, או עד שימצא את כרטיס המפתח שניתן להפעילו ללא קשר למצב האפליקציה. לבד מכרטיס המפתח, בעלי טסלה יכולים גם להתכונן מראש למצב של אי זמינות האפליקציה על ידי קישור הטלפון שלהם למכונית באמצעות בלוטות', מה שכנראה רבים לא טורחים לעשות.

בעל מכונית מקוריאה דיווח על התקלה בטוויטר ישירות לאילון מאסק, המנכ"ל והבעלים של טסלה, ולאחר מאות תגובות ורה-טוויטים, הוא קיבל תגובה ישירה מהמנכ"ל, שהוא בודק אישית את הנושא. אחר כך צייץ מאסק, כי החברה זיהתה את שורש הבעיה שגרמה לתקלה ומשקמת את התפקוד של האפליקציה.

זמן קצר לאחר מכן, דיווח המנכ"ל: "אמורה לשוב לפעול כעת. נראה שבטעות הגברנו את המלל בתנועת הרשת. אנו מתנצלים, ננקוט אמצעים כדי להבטיח שזה לא יקרה שוב".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אברום רותם

    טכנולוגיה לא בשלה, התלויה בקשר רציף עם שרת מרחוק.... נו. שנהיה בריאים.

אירועים קרובים