"IPT חוותה גידול דרמטי בביקושים השנה"
כך לפי אבי בן שבת, מנכ''ל IPT Mobile, בכנס משווקים שערכה החברה ● עוד השתתפו באירוע מנהלי הפעילות של זברה טכנולוגיות ואקסטרים נטוורקס
"משבר נגיף הקורונה הכניס את השוק כולו לקיפאון, אשר לקח מעט זמן להיחלץ ממנו. למרות זאת, חווינו במחצית השנייה של 2020 גידול דרמטי בביקושים לציוד שאותו אנו מייצגים, ולשמחתנו, המגמה המשיכה ביתר שאת השנה. אנו צופים כי ב-2022 תמשך מגמת הגידול בביקושים", כך אמר אבי בן שבת, מנכ"ל IPT Mobile.
בן שבת דיבר בכנס שאותו ערכה החברה באחרונה באולם EAST בתל אביב, בהשתתפות עשרות נציגים ממשווקי החברה. לדבריו, "אנו חברת הפצה שפועלת בעולמות פתרונות התקשורת ואבטחת המידע, כולל דטה סנטר, קמפוס ואבטחת מידע ייעודית, חומרה לתחומי המכירות, ייצור, ניהול מלאי ושרשרת האספקה. משרדינו ממוקמים בקיסריה ואנו מעניקים לשוק הישראלי פתרונות מתקדמים זה תריסר שנים, באמצעות פעילות מול מערך האינטגרטורים שלנו".
"החברה", הסביר בן שבת, "מתמחה בייבוא, הפצה ומתן שירותי תמיכה למגוון רחב של מוצרי חומרה, דוגמת מסופונים מוקשחים, סורקי ברקוד, מדפסות, מוצרי RFID, ציוד אלחוטי, מתגי תקשורת ואביזרים משלימים של היצרנים המובילים בעולם". הוא הוסיף כי "אנו משמשים כנציגים הרשמיים בישראל להפצה ולתמיכה של חברות בינלאומיות מובילות, ביניהן זברה טכנולוגיות (Zebra Technologies) ואקסטרים נטוורקס (Extreme Networks)".
לדבריו, "הקלף המנצח שלנו הוא היותנו מפיץ בעל ערך מוסף (VAD). בשונה מהמודל הקלאסי של מפיץ, אנו משתדלים – ומצליחים – להיות יותר פרו-אקטיביים, עם תמיכה וייעוץ סביב השעון ללקוחות מצד אחד, ועם קשר ישיר מול ספקיות ה-ICT הבינלאומיות שאנו מייצגים מהצד השני".
בן שבת סיכם באומרו כי " כחברה ישראלית, על הקרקע, בגובה העיניים, עם חיבור ישיר ללקוחות, אנו מסייעים להם לפעול בצורה מיטבית, במציאות המשתנה – בזכות היותנו נגישים, גמישים ומהירים. אנו נמצאים בתקופה מאוד מיוחדת, עם אתגרים קיצוניים, והערכתנו היא שמצב זה ילווה אותנו לכל הפחות גם ב-2022".
משה סוטקר, מנהל אזורי ישראל בזברה טכנולוגיות, אמר כי "ב-2014 הושלמה רכישת חטיבת המוצרים הארגוניים של מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) ב-3.45 מיליארד דולר על ידי זברה טכנולוגיות. החברה נסחרת בנסדא"ק בשווי של מעל 20 מיליארד דולר ונחשבת כחברה הגדולה בעולם בתחום ה-Auto I.D (ר"ת Automat Identification, עם מוצרים ופתרונות מקצה לקצה, המיועדים ללקוחות ארגוניים, כגון: מוצרי מחשוב מוקשח, מוצרי RFID, מדפסות ברקוד, רובוטים למרכזים לוגיסטיים ולקמעונאות ופתרונות אינטרנט של הדברים (IoT) לארגונים".
"זברה טכנולוגיות היא היצרנית היחידה בתחום שפתחה משרדים בישראל, שבהם פועל צוות מקומי שמספק תמיכה טכנית, שירות, פעילות מסחרית, מקדם שיתופי פעולה ועוד. זברה השיגה את נתח השוק המשמעותי ביותר בישראל והיא מוכרת דרך שותפיה העסקיים. המשמעות היא שכמעט כל ארגון בינוני או גדול בישראל בחר במוצרי זברה כיצרן המועדף", הוסיף.
אלי קנדל, מנהל פעילות אקסטרים נטוורקס בישראל ורומניה, ומי שהקים את פעילות החברה בישראל בשנת 2017, אמר כי ״אקסטרים נטוורקס מובילה את השוק העולמי והישראלי בפתרונות קמפוס ודטה סנטר, תוך התייחסות לעולמות המוביליטי ורכיבי IoT/OT. בשנים האחרונות החברה רכשה מספר חברות בתחום, שתרמו להרחבת הפורטפוליו והיכולת להעניק פתרון קצה לקצה. הרכישות העיקריות היו של חטיבות תקשורת קמפוס ודטה סנטר של אוויה (Avaya) וברוקייד (Brocade), תחום ה-WLAN מזברה , חברת Aerohive Network, ולפני מספר חודשים את חטיבת ה- SD-WAN מ-Ipanema".
"אקסטרים מובילה את הטרנספורמציה לענן על ידי יישום פתרון בכל שלושת ספקיות הענן", הוסיף קנדל. "החברה גם מציעה מגוון אפליקציות כחלק מרישוי ה-Pilot, כגון: WIPS/IDS Location ,Analytics ,IoT Defender ,Eguest ,Unlimited Data, מערכות NAC (ר"ת Network Access Control) אינטגרליות ועוד. אקסטרים הייתה הראשונה להשיק את מתגי 1 ו-10 גיגה, ואת האקסס פוינט Wi-Fi6. באחרונה השקנו אקסס פוינט Wi-Fi6E ופתרונות Unified HW למתגים ולאקסס פוינט למשתמשי קצה".
עוד הוא עדכן כי "לפני כמה ימים התפרסם דו"ח גרטנר לשנת 2021. אקסטרים נטוורקס דורגה, זו השנה הרביעית ברציפות, בתור מובילה בעולמות ה-Wired & wireless LAN Infrastructure, ועקפה את אחת מיצרניות התקשורת הגדולות. טכנולוגיית Extreme Fabric Connect, שחוגגת בימים אלה 10 שנים, הינה הטכנולוגיה הטובה ביותר כיום בשוק הקמפוס והדטה סנטר".
קנדל סיכם: "2021 הייתה שנה מצוינת לאקסטרים נטוורקס, בעולם בכלל ובישראל בפרט. אנו חווים גידול משמעותי בפעילות, ומעריכים כי מגמה זו אף תגבר ב- 2022".
תגובות
(0)