"להפוך את פעילות ה-IT הפנים ארגונית לשירות על-פי דרישה"

לדברי מיטל פתאל-ניסני, מנהלת לקוח מגזר פיננסי, דל טכנולוגיות, "היום אנו בכלכלת שירותים, וטבעי שארגונים יהפכו גם את פעילות ה-IT הפנים ארגונית לשירות על-פי דרישה. אנו מאמינים כי זו הפלטפורמה הנכונה"

01/12/2021 14:44
מיטל פתאל-ניסני, מנהלת לקוח מגזר פיננסי, דל טכנולוגיות.

מיטל פתאל-ניסני, מנהלת לקוח מגזר פיננסי, דל טכנולוגיות, נשאה הרצאה על תרומת החברה לארגונים במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם עם פתרונות מקצה לקצה. פתאל ניסני דיברה בכנס פורום המנכ"לים והמנמ"רים C3 של אנשים ומחשבים, שהתקיים בליסבון, בירת פורטוגל.

"חברות היום מייצרות, דורשות ואוספות יותר נתונים מאשר אי פעם, אבל צוותי נתונים מתקשים להתמודד לנתח, לאבטח ולהפיק תובנות עסקיות מנתונים האלה", אמרה ניסני. "חברות בתחום הפיננסי, שם נמצא רגולציות רבות, עוסקות בניתוח המידע בארגון בעיקר כדי לנתח ולהבין את האמת המוחלטת של המצב הפיננסי מרמת הפרט ועד רמת הכלל. איחוד הנתונים בארגון לטובת יצירת תמונה כוללת, המתארת את הכל הוא משימה לא פשוטה, וכאן אנו נכנסים לתמונה".

לדבריה, "אנו מלווים ארגונים במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם עם פתרונות מקצה לקצה, החל משלב התכנון, דרך תהליכי ההטעמה ועד להשגת היעדים הארגוניים. כל זאת, מתוך הבנה שבעולם מבוסס שירותים יש  להתחיל בחשיבה על הפיכת ה-IT לשירות בארגון. היום אנו בכלכלת שירותים, ולכן אך טבעי שארגונים יהפכו גם את פעילות ה-IT הפנים ארגונית לשירות על-פי דרישה. אנו מאמינים כי זו הפלטפורמה הנכונה, כדי לתת מענה לגידול המשמעותי שהארגון חווה".
לסיום דבריה ציינה, כי "אנו מבינים היטב את העולם שבו הלקוחות שלנו נמצאים, את התחרות שמושכת אותם לכיווני חדשנות והתפתחות, את קציר המידע שעליהם לעשות, את הגדילה המשמעותית בכמויות המידע וכמובן שאת הצורך לנהל ולאבטח את הכל תחת תקינה אחידה. דל טכנולוגיות נותנת מקום למספר עמודי תווך, כדי לאפשר את מוכנות הארגון לעידן הנתונים ולספק לו חופש בחירה בצריכה הטכנולוגית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים