בני 50 פלוס ומחפשים עבודה? הנה כמה חברות שמחפשות אתכם

הגילנות היא דבר ידוע ורחב בענף, והחברות מעדיפות בדרך כלל עובדים בגילאי ה-20 וה-30 ● אלא שלכל כלל יש יוצאים מן הכלל, ולפניכם כמה מהם ● בהצלחה

עולם ההיי-טק שייך גם למבוגרים.ות.

המחסור בהון אנושי בהיי-טק הוא אחת הבעיות הגדולות של התעשייה. חברות בענף מדווחות בחודשים האחרונים על קושי רב בגיוס עובדים, והמתראיינים לעבודה מנצלים את המצב ודורשים משכורות גבוהות ממה שהיה מקובל עד כה ותנאים מפליגים. עם זאת, עדיין יש עובדים מיומנים, בעלי ניסיון רב, שלעתים מאוד קרובות לא מתקבלים לעבודה מפאת גילם – גם אם אף אחד לא אומר להם את זה מפורשות. הגילנות בולטת בהיי-טק ורבים מבני ה-40 פלוס, שלא לומר 50 פלוס, מוצאים את עצמם נדחקים לשוליים בלי עבודה, אחרי שנים שהם תרמו לטובת החברות והענף, ולפני שנים נוספות שהם רוחצים לתרום – אבל אין דורש.

האמנם אין דורש? מה שנכתב כאן הוא, לצערנו, הכלל, אבל לכל כלל יש יוצאים מן הכלל. ויוצאות. בפסקאות הבאות תוכלו למצוא כמה חברות שמודעות לניסיון ולידע הרבים שבני.ות ה-50 פלוס מביאים.ות אתם.ן ומחפשות דווקא – גם אם לא רק – אותם.ן. המשרות מנוסחות בלשון זכר או נקבה אבל מיועדות לכלל המינים והמגדרים.

וריפון
ב-וריפון ישראל יש 57 עובדים בני 50 ומעלה, והחברה מסרה כי היא תשמח להמשיך ולגייס עובדים נוספים בגילאים אלה. וריפון מציעה מגוון משרות איכותיות, ובהן מהנדסי תוכנה, SW design engineer, מהנדס אבטחת איכות, מנהלת בתחום, סוכני מכירות, מנהלות פרויקטים, מנהל חשבונות ומסייעת לניהול מתקנים בחברה.

ניתן לשלוח קורות חיים כאן.

תפן
בקבוצה, שיש לה חברות בת בתחומי הטכנולוגיה בכלל והבינה המלאכותית, אומרים כי הם מעסיקים עשרות עובדים מעל גיל 50, והם מעוניינים לגייס עובדים נוספים בגילאים אלה, בתפקידים ניהוליים בכירים ובדרג ניהול ביניים. בין התפקידים מוצעות משרות של שותפים, סמנכ"ליות, מנהל פרויקטים ועוד מגוון משרות בעולמות הטכנולוגיה.

ניתן לשלוח קורות חיים כאן.

קוד ואליו
קוד ואליו פועלת בעולמות הענן והטרנספורמציה הדיגיטלית. היא מגייסת בימים אלה 50 עובדים.ות חדשים.ות למשרות פיתוח מגוונות, ו-"תשמח מאוד", כלשונה, לקבל גם מועמדים.ות מעל גיל 50. בין המשרות המוצעות: מפתחי.ות Angular, Devops, Full stack, React, Node.js, Python, .Net core,UX/UI, Java ,WPF ו-IT.

ניתן לשלוח קורות חיים כאן.

פינסטרה
בחברת הפינטק אומרים כי החברה "חרטה על דגלה את נושא הגיוון בתעסוקה" וכי "אנחנו מקפידים לגייס מנעד רחב של אוכלוסיות בכל מדינה מהמדינות הרבות שבהן משרדינו ממוקמים. חשוב לנו שבצוות העובדים יהיו עובדים צעירים לצד מבוגרים יותר. במחלקות השונות יש עשרות עובדים בגילאי 50 ואף 60 ומעלה, ואף בחודשים האחרונים גויסו כמה אנשים בגילאים אלה".

החברה מציעה בימים אלה מאות משרות ברחבי העולם, שניתן לראות אותן ולשלוח קורות חיים כאן.

הייסולייט
בחברת הסייבר מקבוצת Team 8 אומרים כי הם "מעוניינים להגדיל בצורה משמעותית את הגיוון התרבותי והגילאי, ומקדמים את הנושא בצורה אינטנסיבית". בהייסולייט מדווחים שמספר עובדי החברה בגילאי 45 ומעלה עלה בשנה האחרונה ל-17%, ושגם מספר הנשים העובדות בחברה גדל – מ-9% ל-21%. עלייה יפה, אבל זה עדיין טעון שיפור. "שמנו לעצמנו יעד להמשיך ולהציג עלייה חדה גם במדדי הגיוון של 2022", נמסר מהחברה.

הייסולייט מחפשת, בין השאר, מפתח אוטומציה, מנהלת צוות אוטומציה, תומך הלפדסק, מהנדסת אבטחת איכות ומהנדס UX.

ניתן למצוא את כל המשרות כאן ולשלוח קורות חיים כאן.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אישה בת 50

    כדאי לשנות את התמונה, כך לא נראית אישה בת 50, יותר אישה בת 75

  2. יניב

    1. לדבר על 50 פלוס ולשים תמונה של קשישה בת 70, זה גילנות. 2. אולי הסיבה היא שאי אפשר להבחין בין גילאי 50 לגילאי 40 היום. נראים טוב, בכושר גופני ומחשבתי גבוה, עם ניסיון רב, ומתעדכנים בחידושים כל הזמן. 3. עם עשרים שנות ניסיון, יש דרישה מטורפת לבני 50 בהייטק עם עלייה בשכר ואופציות, אז שלא יעבדו עליכם.

אירועים קרובים