מנכ"ל אונליפנס פרש ולפלטפורמת הפורנו יש מנכ"לית חדשה

את מקומו של את המייסד, טים סטוקלי, שהיה גם המנכ"ל, ירשה באופן מיידי אמי (אמרפאלי) גן, מי שכיהנה כמנהלת השיווק והתקשורת הראשית של אונליפנס עד כה, כך מסרה החברה אתמול (ג')

עוברת מנכ"ל למנכ"לית. OnlyFans.

שינוי משמעותי בהנהלת אונליפנס (OnlyFans) נרשם אתמול (ג'), כשהרשת החברתית המוקדשת בעיקר לפורנו זכתה במנכ"לית חדשה.

המייסד, טים סטוקלי, פרש מתפקידו כמנכ"ל, ופינה את מקומו לטובת אמי (אמרפאלי) גן, מי שכיהנה עד כה כראש תחום התקשורת והשיווק של הפלטפורמה. השניים עבדו בשיתוף פעולה הדוק במהלך השנה וחצי האחרונות, והובילו את החברה יחד לתקופה של צמיחה חזקה.

המנכ"לית החדשה של OnlyFans. אמי (אמרפאלי) גן. צילום מסך מדף לינקדאין.

המנכ"לית החדשה של אונליפנס. אמי (אמרפאלי) גן. צילום מסך מדף לינקדאין.

אז בלי או עם תוכן למבוגרים בלבד?

השינוי הפרסונלי מגיע רגע לפני סוף 2021, שנה שבמהלכה הודיעה אונליפנס לראשונה על החלטתה לנטוש את העסק הקשור להפקה והפצה של מה שהיא מכנה "תוכן למבוגרים בלבד". אלא שכמה ימים לאחר הודעתה זו, חישבה החברה מסלול מחדש וביטלה את המהפך הדרמטי, כתוצאה ממחאה של הקהילה הפעילה בפלטפורמה.

כזכור, בשלהי אוגוסט בישר האתר – שהפך לפלטפורמת פורנו מהבולטות הקיימות כיום – שיאסור שיתופי תוכן מיני מפורש החל מאוקטובר, ומנכ"לו, סטוקלי, טען שהאחראים לשינוי הם הבנקים, אבל מיד לאחר מכן נמסר מטעמו של סטוקלי שהשינוי המתוכנן מבוטל כי המוסדות הפיננסיים כבר מוכנים לתמוך בכל סוג תוכן שיוצרים מעלים.

סטוקלי – שהקים את החברה ב-2016, ויישאר מעורב בשלב המעבר הנוכחי כיועץ – אמר על השינוי שכבר נכנס לתוקפו: "לאמי יש תשוקה עמוקה לעסקי אונליפנס. אני מעביר את השרביט לחברה ועמיתה עם החזון והמוטיבציה הנכונים לעזור לחברה למצות את הפוטנציאל העצום שלה. אונליפנס היא עדיין מציאות חדשה, אמי מביאה איתה אנרגיה רעננה, המשקפת את מי שאנחנו כעסק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים