הצלת חיים: בסיילספורס עברו קורס עזרה ראשונה של איחוד הצלה
הקורס בן שלושת הימים - שבו השתתפו כ-100 עובדי סיילספורס ישראל מכל רחבי הארץ - נועד כדי לספק להם יכולת להעניק טיפול ראשוני וזריז לכל אדם שיזדקק לכך
כחלק ממערך האחריות החברתית של החברה, קיימה סיילספורס ישראל – חברה עולמית המתמחה בטכנולוגיית ענן ושירותי CRM – בשיתוף פעולה עם ארגון איחוד הצלה, במשך שלושה ימים קורס עזרה ראשונה מיוחד.
בקורס השתתפו כ-100 עובדים ממרכזי הפיתוח של החברה הממוקמים בתל אביב, פתח תקווה ונצרת. במפגש בן ארבע שעות, עובדי החברה למדו לבצע החייאה ולתת עזרה ראשונה, על מנת להעניק טיפול ראשוני וזריז לכל אדם שיזדקק לו.
המודל ההתנדבותי של סיילספורס
כמו כן, חברת סיילספורס – הדוגלת לדבריה בנתינה וחיזוק הקהילות בהן היא פועלת – תרמה 10 אלף דולר לאיחוד הצלה דרך ארגון ה-Volunteerforce שלה, האחראי על ארגון וייזום של פעילויות התנדבותיות לעובדי החברה,לטובת רכישה של ציוד להדרכות.
סיילספורס בנתה מודל התנדבותי, במסגרתו היא מאפשרת לעובדיה שלה להקדיש למטרה החשובה 56 שעות התנדבות בשנה, על חשבון שעות העבודה, ואף פיתחה את מודל ה-1:1:1 הייחודי, במסגרתו 1% מהכנסותיה, 1% מזמן העבודה ו-1% מהטכנולוגיה שלה נתרמים לעמותות וארגונים ללא מטרות רווח.
מאמר חשוב בנושא עזרה ראשונה ניתן לקרוא כאן: https://rotter.net/articles/articles.php?id=1220