Veganzone רוצה לחבר 100 מיליון טבעונים לקהילה עולמית משגשגת

להגדרת מייסדיה, מדובר ב"אפליקציית-על" החיונית למי שמאמץ אורח חיים טבעוני-צמחוני ● הפלטפורמה השלימה כעת את תהליך הבטא והחלה את השקתה ב-196 מדינות

קהילה טבעונית עולמית מלבלבת. VEGANZONE

Veganzone – שהושקה במטרה לחבר קרוב ל-100 מיליון טבעונים ברחבי העולם – היא פלטפורמה שבה משתמשים צמחונים וטבעונים בכדי ליהנות מקהילה המבוססת על ערכים משותפים. בעזרת האפליקציה ניתן  לגלות מסעדות, מוצרים, אירועים, חדשות, מתכונים וגם אנשים הנמצאים בקרבת המשתמש. עוד מציע השירות סורק מוצרים טבעוני נטולי אכזריות, מחשבון טבעוני, מידע על תזונה, חדשות טבעוניות ועוד.

הפלטפורמה השלימה כעת את תהליך הבטא והחלה את השקתה ב-196 מדינות.

שטבעוניי העולם לא ירגישו יותר לבד

Veganzone נוסדה בניו יורק במרץ 2021 על ידי סלין טויין, מוראט אקסו ואוגו צ'אן עלי. השירות שהיא מציעה קיבל את ההשקעה הראשונה שלו מפרויקט פוקוס גלובל, מה שהביא את החברה להערכת שווי של 3 מיליון דולר במרץ. כעת היא מארגנת סבב השקעה חדש למשקיעים חדשים בפברואר 2022.

"Veganzone נמצא כאן כדי לוודא שכל מי שמעוניין באורח חיים על בסיס צמחוני או טבעוני ירגיש בבית, יכול לשאול שאלות, ללמוד בקלות ולשתף את החוויה שלו, כי אנחנו רוצים שטבעונות תהיה נגישה לכולם", אמר אקסו, המייסד והיזם של הפלטפורמה.

"האפליקציה מקודמת גם לצמחונים, כי כל כך הרבה מהם שוקלים ללכת עד הסוף ללא אכזריות ולהפוך לטבעונים, ולכן מספר הטבעונים ברחבי העולם מראה עלייה מטאורית. Veganzone זמינה ללא תשלום בחנות Google Play וב-App Store. בואו להצטרף אלינו!", הוסיף אקסו.

Veganzone הוכתר כמוצר הטוב ביותר של היום, כמוצר הטוב ביותר של השבוע וכמוצר השלישי הטוב ביותר של החודש, בהתאמה, מתוך 2,880 מוצרים על Producthunt.com בחודש מרץ.

כשליש מהבריטים והאמריקנים בדרך אליה. טבעונות.

כשליש מהבריטים והאמריקנים בדרך אליה. טבעונות. צילום: פיקסביי

העולם משנה הרגלי צריכה – נסיקה במספר הטבעונים העולמי

אם התנועה הטבעונית תשמור על קצב הצמיחה הנוכחי שלה, בעוד עשר שנים, לפחות אחד מכל חמישה אנשים יהיה טבעוני.

Veganuary – ארגון ללא מטרות רווח המעודד אנשים ברחבי העולם לנסות טבעונות לחודש ינואר ואילך – ערך סקר ובו התגלה כי 32% מהאמריקנים מתכננים לאכול יותר מזונות על בסיס צמחי בשנת 2022.

לפי דיווחי העמותה, במהלך הקמפיין של Veganuary לשנת 2021, יותר מ-500,000 אנשים התחייבו לנסות תזונה טבעונית, בעוד שיותר מ-825 מוצרים טבעוניים ואפשרויות תפריט חדשות הושקו במדינות המפתח שבהן רץ הקמפיין.

בנוסף, על פי דיווח שהתפרסם באחרונה בגרדיאן, גם בבריטניה יותר משליש מהתושבים מעוניינים להפוך לטבעונים, כך לפי תוצאות סקר חדש המצביעות על כך שמספר האנשים שאוכלים תזונה צמחית זינק בשנתיים האחרונות. 36% מהמבוגרים הבריטים מאמינים שאכילת תזונה טבעונית או צמחית היא "דבר ראוי להערצה", כך מצא סקר YouGov, שערך Veganuary בממלכה המאוחדת, ושבו השתתפו 2,079 מבוגרים. 

ההערכות האחרונות טוענות שיש 100 מיליון טבעונים בעולם, ו-800 מיליון צמחונים. המספר הכולל של טבעונים, צמחונים וכל הקטגוריות הקשורות, קרוב ל־14% מאוכלוסיית העולם – וגדל מדי יום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים