איל מקיאג' הפכה ליוניקורן; שווה 1.5 מיליארד דולר

זאת, לאחר שבעל השליטה בה, אורן הולצמן, וקרן L Catterton מכרו מניות בסך של 130 מיליון דולר לגופים מוסדיים אמריקניים ● הטכנולוגיה של החברה מחברת אונליין בין צרכנים למוצרי ביוטי ו-וולנס

אנשי איל מקיאג'. מימין: ד"ר בועז ארד, סמנכ"ל ראייה ממוחשבת, שירן הולצמן אראל, סמנכ"לית מוצר, אורן הולצמן, מנכ"ל ובעל השליטה, וניב פרייס, סמנכ"ל טכנולוגיה.

חברת האינטרנט הישראלית-אמריקנית איל מקיאג' הודיעה היום (ב') כי היא הופכת ליוניקורן ושווה 1.5 מיליארד דולר. זאת, לאחר שהיזם אורן הולצמן, בעל השליטה באודיטי, החברה האם שלה, וקרן L Catterton מכרו מניות בסך של 130 מיליון דולר לגופים מוסדיים אמריקניים – פרנקלין טמפלטון ופידליטי – וליזם והמשקיע הטכנולוגי תומאס טול.

הטכנולוגיה של איל מקיאג' מבוססת על בינה מלאכותית, אלגוריתמיקה וראייה ממוחשבת, ומחברת בין צרכנים למוצרי ביוטי ו-וולנס על ידי אבחנה והתאמה פרסונלית אונליין. 25 מיליון איש משתמשים בפלטפורמה המקוונת של החברה. מעל 90% מההכנסות שלה מגיעות מהאונליין, כאשר השוק הגדול ביותר שלה הוא בארצות הברית – שם (בניו-יורק) גם נמצא המטה שלה, לצד מרכז הפיתוח שהיא מפעילה בתל אביב. היא מעסיקה מעל 250 עובדים, יותר מ-40% בתחום הטכנולוגיה והיתר עובדי מטה.

החברה רכשה באוגוסט האחרון תמורת 40 מיליון דולר את הסטארט-אפ הישראלי Voyage81, שהטכנולוגיה שהוא פיתח מסוגלת למפות ולנתח תכונות ומאפייני עור, לזהות זרימת דם באזור הפנים, וליצור מפות מלנין והמוגלובין באמצעות תמונת RGB פשוטה ממצלמת הסמארטפון.

הולצמן אמר כי "הטכנולוגיה והאסטרטגיה שלנו פותחות בפנינו הזדמנויות צמיחה בתעשיית הביוטי וה-וולנס, ומאפשרות לנו שילוב של צמיחה ורווחיות. גופים אמריקניים גדולים ומשמעותיים בחרו להצטרף אלינו".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים