עוד יוניקורן: Placer.ai שווה מיליארד דולר לאחר גיוס של 100 מיליון

החברה מרמת גן פיתחה מערכת לניתוחי שוק ולקוחות בתחום הנדל"ן המסחרי והקמעונאות בארצות הברית ● היא מעסיקה 160 איש ותגייס בקרוב עובדים נוספים

נועם בן צבי, מנכ"ל וממייסדי Placer.ai.

מצעד היוניקורנים הישראליים ממשיך גם בתחילת 2022, והפעם תורה של Placer.ai (להלן: פלייסר), שפיתחה מערכת לניתוחי שוק ולקוחות בתחום הנדל"ן המסחרי והקמעונאות בארצות הברית, להצטרף למועדון. החברה הודיעה היום (ד') כי השלימה גיוס של 100 מיליון דולר בסבב C לפי שווי של מיליארד דולר.

את הסבב הוביל ג'וש באקלי, ובין המשתתפים הנוספים בו ניתן למצוא את WndrCo, לאקי גרום, טכנולוג'י ונצ'רס, פיפת' וול ונצ'רס ומשקיעים נוספים מתחומי המסחר והנדל"ן בארצות הברית, כגון ג'יי.אם שפירו ודניאל קליין. החברה גייסה עד כה 166 מיליון דולר. הגיוס הנוכחי ישמש את מחלקת הפיתוח שלה להרחבת הצוות והאצת פיתוח המוצר, שמנתח דטה ענקית (היוג' דטה), שמשתנה בזמן אמת.

עובדים ב-Placer.ai.

עובדים ב-Placer.ai. צילום: יונתן דוד

פלייסר הוקמה על ידי המנכ"ל, נועם בן צבי, זוהר בר יהודה, אופיר למל ועודד פוספלד. החברה פיתחה פלטפורמה לקבלת תובנות ונתונים על תנועת לקוחות במקומות פיזיים. בחברה אומרים שהנתונים שהיא מספקת באמצעות הטכנולוגיה שפיתחה מאפשרים לעסקים לקבל החלטות מהירות ומדויקות. פלייסר מעסיקה כ-300 עובדים, מהם כ-160 במשרדיה ברמת גן, ומדווחת כי היא עתידה לגייס לשורותיה בקרוב עשרות עובדים נוספים.

בחברה מדווחים על צמיחה משמעותית שהחברה חוותה בתקופת הקורונה, ו-1,000 לקוחות אמריקניים בעולמות הנדל"ן משתמשים בטכנולוגיה שלה כדי, בין היתר, לקבל החלטות לגבי קנייה של נכסים ופתיחת חנויות, למדוד פעולות שיווק ולבצע מחקר על מתחרים.

"ניתוח נתונים – כלי הכרחי בקבלת החלטות בכל עסק"

בן צבי אמר כי "פלייסר חוותה צמיחה משמעותית במהלך 2021, מאחר שנוצר קונצנזוס בשוק שנתונים מדויקים וניתוחים של התנהגות הצרכנים הם כלי הכרחי בתהליך קבלת ההחלטות בכל עסק פיזי. אלא שהניתוחים הללו הם רק הבסיס לעולם רחב הרבה יותר של נתונים מעמיקים ומקיפים יותר. בזכות הגיוס נאיץ את פיתוח המוצר ונוסיף נתונים כגון תנועת רכבים, תוכניות בינוי, תנועה ברשת ורכישות, ונפתח פתרונות נוספים".

"הבנו מזמן שהנתונים שפלייסר מספקת הם חיוניים, אך הביקוש בשוק עקף את כל התחזיות שלנו", אמר באקלי. "הגיוס שביצעה פלייסר ושווי השוק שלה הם הזדמנות לעסקים לשפר מהיסוד את תהליכי קבלת ההחלטות שלהם ואת אופן התנהלותם".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים