המשחק שהפך ללהיט ונרכש על ידי הניו יורק טיימס
ג'וש וורדל, יוצר משחק המילים Wordle, סיפר כי אחת הסיבות למכירה היא חוסר היכולת שלו להתמודד, כאדם יחיד, עם כל מה שקשור למשחק מבחינת ניהול המערכות והמשאבים, במיוחד לאור הפופולריות הרבה שהוא זכה לה
Wordle, משחק ניחוש המילים הפשוט שהפך ללהיט ענק, נרכש בידי הניו יורק טיימס. כך הכריז בציוץ היוצר של המשחק, גו'ש וורדל. שני הצדדים לא פרסמו את המחיר שעליו סוכם, אך נודע שמדובר בכמה מיליוני דולרים.
לפי וורדל, מדובר בשבילו בסגירת מעגל. אגף המשחקים באתר של הניו יורק טיימס מכיל כמה וכמה משחקי חשיבה ומילים, שמוצעים לקוראים, והם היוו סוג של השראה ל-Wordle, שבו לשחקנים יש כמה ניסיונות לנחש את המילה המסתתרת, בסגנון של משחק בול פגיעה.
הוא הוסיף שאחת הסיבות למכירה היא חוסר היכולת שלו להתמודד, כאדם יחיד, עם כל מה שקשור למשחק מבחינת ניהול המערכות והמשאבים, במיוחד לאור הפופולריות הרבה שהוא זכה לה, וממשיכה לצמוח.
"אני מעריץ מזה זמן רב את הגישה של NYT למשחקים שלהם ולכבוד שבו הם נוהגים בשחקנים שלהם. הערכים שלהם זהים לשלי בנושאים אלו, ואני שמח שהם יהיו אלו שיובילו את המשחק קדימה", כתב וורדל. הוא ציין שלאחר שהמשחק יעבור לשירות של NYT הוא ימשיך להיות מסופק בחינם לכולם, ושהוא פועל כדי לעזור להעביר את הסטטיסטיקות הקיימות של המשתמשים כך שהן ימשיכו גם בבית החדש של המשחק.
"לא יכולנו להיות נרגשים יותר מכך שנהיה הבית החדש והדיילים הגאים של המשחק הקסום הזה, ואנו מתכבדים לעזור להביא את היצירה היקרה של וורדל לעוד פותרים בחודשים הקרובים", אמר ג'ונתן נייט, מנכ"ל קבוצת המשחקים של הניו יורק טיימס.
תגובות
(0)