נועה פרנקו-אוחנה תנהל את מרכז החדשנות הראשון באסיה של סיגייט

סייגייט טכנולוגיות השיקה בסינגפור את פלטפורמת אחסון-ענן-כשירות הראשית שלה, ומרכז חדשנות שיתופי, שבראשו תעמוד נועה פרנקו-אוחנה, מנהלת מרכז החדשנות של החברה בישראל, והיא תנהל את שני המרכזים במקביל

נועה פרנקו-אוחנה, דירקטורית חדשנות בסיגייט.

סייגייט טכנולוגיות (Seagate), המספקת פתרונות תשתית לאחסון מידע בהיקפים גדולים, השיקה בסינגפור את שירותי Lyve Cloud – פלטפורמת אחסון-ענן-כשירות הראשית של החברה, ואת Lyve Labs – מרכז חדשנות שיתופי. בראש מרכז החדשנות ההחדש בסינגפור תעמוד נועה פנקו-אוחנה, מנהלת מרכז החדשנות Lyve Labs בסיגייט ישראל, והיא תנהל את שני המרכזים במקביל.

סיגייט בחרה בסינגפור כאתר הראשון באסיה להרחבת הפעילות הגלובלית של Lyve Labs, ותחבר בין חדשנות וחברות סטארט אפ השואפות לפתח פתרונות בתחום רתימת נתונים לשימושים עסקיים. בנוסף, מרכז החדשנות יטפח שיתופי פעולה כדי לעודד פיתוח פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך. מעבדת החדשנות תאפשר לסטארט-אפים לפתח תשתית לניהול נתונים על Lyve Cloud, עם זמינות גבוהה לנתונים שלהם, יכולות ניטור וחיזוי, עלויות נוחות וגמישות בענן. ביחד עם המעבדות בישראל ובארה"ב, מרכז החדשנות בסינגפור ישמש גשר בין היכולות הטכניות הגבוהות בסינגפור ליזמים אחרים, בעלי דעות דומות, המבקשים לחולל שינוי חיובי בעולם. המרכז בסיסנגפור יפעיל תוכניות ואירועי האצה וטיפוח של חברות סטארט-אפ בסינגפור, כולל תחרות סטארט-אפים וסידרה של סמינרים ואירועים, לצד סיוע לחברות הצעירות בתהליך הוכחת היתכנות לרעיון שלהם.

פרנקו-אוחנה אמר לרגל המינוי: "אני נרגשת מההרחבת הפעילות של Lyve Labs לסינגפור, שבה אקוסיסטם טכנולוגי תוסס. הפעילות של Lyve Labs בסינגפור, כזרוע של סיגייט באקוסיסטם היזמי-טכנולוגי, תאפשר לנו להעריך ולתקשר טוב יותר עם עם סטארט-אפים ומפתחי טכנולוגיות חדשניות, במיוחד כשהטכנולוגיות הללו מתאימות לאינטגרציה עם Lyve Cloud. אני מתכוונת לנהל את Lyve Labs בסינגפור ותל אביב כצוות אחד. אני נרגשת מהאפשרויות ומשיתוף הפעולה בין ישראל לסינגפור".

הבחירה בסינגפור כאתר הראשון באסיה שבו סיגייט משיקה את פלטפורמת האחסון-ענן-כשירות ומרכז חדשנות נעשתה על רקע השאיפה לתמוך בחזון ה"מדינה הדיגיטלית", שעתיד לשנות את סינגפור באמצעות טכנולוגיה, ולהאיץ את צמיחת הכלכלה הדיגיטלית המתרחבת שלה. בנוסף, סיגייט עתידה להרחיב את פעילותה העסקית באתרים אחרים בדרום מזרח אסיה.

"Lyve Cloud ו-Lyve Labs מייצגים את האבולוציה של סיגייט, המשרתת מערכות אקולוגיות של נתוני עתק", אמר דייב מוסלי, מנכ"ל סיגייט. "סינגפור הייתה בחירה טבעית מכיוון שהיא מרכז אזורי לעסקים גלובלים מובילים, אך גם מרכז תוסס של חדשנות וחברות סטארט-אפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים