"נדרש לשחרר את האוצר הטמון בנתונים"

"ארגונים נדרשים לענני נתונים, בעלי יכולת גידול, שיאפשרו ממשל IT, טיפול מאובטח בנתונים והלימה לרגולציות, לקבלת חוויית משתמש אחודה בכל מקום", אמר ירון בן שלוש, מנכ''ל סנופלייק ישראל

ירון בן שלוש, מנכ''ל סנופלייק ישראל.

"כל ארגון נדרש להפיק יותר ערך מהנתונים האצורים במערכות שלו. ארגונים נדרשים לענני נתונים, בעלי יכולת גידול, שיאפשרו ממשל IT, טיפול מאובטח בנתונים והלימה לרגולציות. זאת, לטובת קבלת חוויית אחודה, כאשר לא משנה היכן המידע ממוקם. נדרש לשחרר את האוצר – הערך – הטמון בנתונים הנעולים", כך אמר ירון בן שלוש, מנכ"ל סנופלייק ישראל.

בן שלוש דיבר בכנס Future of AI 2022 של אנשים ומחשבים, שנערך היום (ד') באולם איסט בתל אביב בהשתתפות מאות מקצוענים מהתחום. את הכנס פתח והנחה בן פלד, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של הקבוצה.

לדברי בן שלוש, "האתגר שעומד בפני מדעני הנתונים הוא להכין, לאסוף, לשנע ולאבטח אותם, לפני שהם מוכנסים למכונות. מחקרים מעלים ש-66% מהזמן ומהמשאבים של מדעני הנתונים נגזלים לטובת האיתור, האיגום וההכנה שלהם, עוד לפני שהם עובדים אתם. היעד שלנו הוא לצמצם את הבזבוז של המשאבים הכרוך בפרויקטים המורכבים של בינה מלאכותית".

סניף ישראלי בן ארבעה חודשים

סנופלייק פתחה את הסניף המקומי שלה לפני ארבעה חודשים. בן שלוש אמר ש-"החברה רואה חשיבות רבה בשוק הישראלי ומתכוונת להשקיע רבות בהרחבת הפעילות בארץ".

מנכ"ל סנופלייק ישראל ציין כי "החברה נסחרת לפי שווי של יותר מ-100 מיליארד דולר, כאשר בין לקוחותיה נמנים 56% מארגוני פורצ'ן. היא מספקת שירותי נתונים בענן לאלפי לקוחות ברחבי העולם: מערכת ניהול הנתונים שלה מאפשרת לארגונים לנהל אותם בענן, באופן פשוט ובלתי מוגבל. הפתרון מאפשר גמישות רבה מאוד בעת ניהול מאגרי מידע גדולים, לצד יכולת להקצאת משאבים דינמית, עם ביצועים גבוהים וללא צורך בתחזוקת המערכת".

"הפלטפורמה פרי הפיתוח שלנו מאפשרת לעשות עם הנתונים כל מה שתרצו – ובמקום אחד", סיכם בן שלוש. "היא מסייעת להניע את עומסי הנתונים בדרך קלה, תוך ניצול משאבים רבים ביעילות, גם כשנדרש לעבוד מול ריבוי עומסים ומשתמשים מרובים. אנחנו מספקים לטובת הטיפול בנתונים פלטפורמה גמישה, עם יכולות מחשוב ואחסון לפי דרישה. המערכת מפשטת את אופן ניהול והנגשת הנתונים לצרכנים באופן נרחב, ומנהלת מגוון של משימות לעבודה עם הדטה, על גבי פלטפורמה אחידה. כך סנואופלייק עונה לאתגר החשוב מכל בתחום: פשטות, פשטות, פשטות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים