MedOne מתייעלת בפינטק: חוברת ל-BTP הבריטית ול-Ridge

הקשר שנרקם בין החברות יאפשר ללקוחות ליהנות מיתרונות הבלוקצ'יין הארגוני, לצורך חתימה על חוזים בצורה חכמה, אחסון עותקים מאובטחים לנכסים החשובים ביותר של הארגון בצורה מאובטחת, ועוד

רוני שדה, מנכ"ל MedOne.

חברת MedOne הכריזה באחרונה על שותפות עם חברת הסטארט-אפ הבריטית BTP, הפועלת בתחום הבלוקצ'יין הארגוני, ועם ספקית שירותי הענן Ridge.

במסגרת ההסכם תציע MedOne ללקוחותיה הארגוניים פתרון בלוקצ'יין ארגוני, שיאפשר להם, על גבי פלטפורמת הענן שלה, לחתום על חוזים בצורה חכמה, לאחסן עותקים מאובטחים של הנכסים החשובים ביותר של הארגון בצורה מאובטחת, תוך שמירה על המידע הארגוני, ועוד. 

הפתרון של BTP מאפשר לארגונים להקים תשתית DLT (ר"ת Distributed Ledger Technology) על גבי  Kubernetes. פתרון זה מאפשר שמירה של טרנזקציות מידע בצורה מאובטחת במספר רב של מקומות, וכן לשמור מידע סטטי או דינמי, כדוגמת ספר החשבונות הראשי, רשומות רפואיות, חוזים, רשומות טאבו וכיוצא בזאת. עצם הביזור והשימוש בבלוקצ'יין מייצרים למעשה פתרון חסין בפני קריפטו או נוזקה אחרת. השירות שתציע MedOne, מבוסס על פלטפורמת Ridge הבינלאומית.

MedOne מחזיקה ומתפעלת תשתית של מרכזי נתונים וענן ציבורי מקומי, וחברת Ridge מאפשרת לארגונים להטמיע בקלות יישומים מקוריים בענן, כחלק מארכיטקטורה מרובת-עננים או היברידית. השירות של Ridge מנוהל במלואו על ידי תשתית הפועלת ברחבי העולם, ומאפשרת ללקוחות ארגוניים לפרוס ולהרחיב עומסי עבודה באופן גלובלי, תוך ניצול היתרון של פיזור נרחב במאות אתרים ברשת Ridge.

למנף את הבלוקצ'יין במטרה לייצר ערך עסקי מוחשי

"אנו גאים מאוד להרחיב את פורטפוליו פתרונות הענן שלנו, ולהציע ללקוחותינו פתרון בלוקצ'יין ארגוני", אמר אלי סאיג, סמנכ"ל הטכנולוגיות של MedOne. "פתרון Sextant מאפשר לאחסן עותקים מאובטחים של הנכסים החשובים ביותר של הארגון, הודות לטכנולוגיית הבלוקצ'יין. הדבר נעשה באמצעות שירות  Kubernetes המנוהל ברמה עולמית, המבוסס גם על מרכזי הנתונים שלנו, המתאפיינים באיכות וזמינות גבוהה".

"השילוב בין מרכזי הנתונים של MedOne ושירות Ridge Kubernetes, מספק לנו תשתית עולמית לניהול ותפעול פתרון Sextant", אמר דאנקן ג'ונסטון-וואט, מנכ"ל ומייסד משותף של BTP. "השותפות שלנו עם MedOne מאפשרת לנו לספק פלטפורמת בלוקצ'יין ארגונית ללקוחותיהם, ולחדור לשווקים חדשים, הן בישראל והן בעולם, הודות לדריסת הרגל הגלובלית של Ridge Cloud".  

"טכנולוגיית הבלוקצ'יין הינה אחד מהיישומים המשמעותיים של מחשוב ענן מודרני, ואנו שמחים להיות חלק מהצוות הממנף את הבלוקצ'יין במטרה לייצר ערך עסקי מוחשי", אמר ניר שפי, CTO ומייסד משותף של Ridge. "הענן המבוזר הגמיש שלה מהווה את ליבת הפתרון המשותף, והוא מתאפשר באמצעות שירות Kubernetes המנוהל ברמה עולמית של Ridge, עם הסמכת CNCF". 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים