פרס "אות רשות התקשוב" למוקד מיצוי זכויות של ניצולי שואה

המוקד, שמופעל על ידי בינת סמך, עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשירות הציבורי ומספק מדי שנה סיוע לאלפי פונים ובני משפחותיהם במיצוי מלא של זכויותיהם

רון ווליכמן, מנכ"ל בינת סמך

מוקד מיצוי זכויות של ניצולי שואה זכה בפרס "אות רשות התקשוב" זו הפעם הרביעית. המוקד מספק לפונים סיוע במיצוי מלא של זכויותיהם, במידע ובהכוונה – אילו זכויות מגיעות להם על פי חוק, האם הפונה עומד בקריטריונים לקצבה ולהטבות, הגדלת אחוזי נכות, תוספת הכנסה לנזקקים ועוד. מדי שנה מקבל מרכז המידע אלפי פניות מניצולי שואה ובני משפחותיהם.

מרכז המידע מופעל בידי בינת סמך מקבוצת רד-בינת, ונציגיו דואגים לנווט את הניצול בכל התהליך, כולל סיוע מלא במילוי ושליחת טפסים. במידת הצורך מופעלת גם חטיבת השטח של הרשות, שבאמצעותה מבוצעים עשרות אלפי ביקורי בית. העובדים שמגויסים נבחרים מראש עם אוריינטציה לתחום או כאלה בעלי מודעות חברתית ורצון לתרום ולעבוד במוקד עם משמעות. פעילות השטח של הרשות, שגם היא מופעלת על ידי בינת סמך, סייעה לאלפי ניצולי שואה שלא היו מודעים לזכויותיהם לקבל אותן ולאלפי ניצולי מוכרים לחדש או לשפר את זכאותם, וכל זאת מבלי לצאת מהבית.

בניגוד למוקדים אחרים שמאופיינים בתחלופה גבוהה בשל שחיקה במקצוע, במוקד זה רוב העובדים נשארים לטווח ארוך, וזאת בשל הסיפוק הרב הכרוך בסיוע לניצולי השואה.

רון ווליכמן, מנכ"ל בינת סמך: "רמת השירות והרגישות שעובדי המוקד מעניקים לניצולים ובני משפחותיהם מקבלת את ההכרה הראויה זו הפעם הרביעית. בינת סמך עובדת בשיתוף פעולה מלא מול הרשות, ומבצעת פעילות חברתית חשובה מאין כמותה, המהווה שליחות לטובת רווחתם של הניצולים ובני משפחותיהם. הרשות מתכללת את כלל פעילויות ההכרה בניצולי השואה והדאגה לכל צורכיהם בהתאם להחלטות הממשלה, מקפידה ודורשת מאיתנו לספק רמת שירות גבוהה, ללא פשרות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בשירות הציבורי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים