"בתחום ה-ERP ההשקעה בלוקליזציה לעברית משתלמת"

"המטרה היא שכל בעל תפקיד – מהנהלה ועד עובדי השטח - יוכל לעבוד בקלות ובנוחות עם מערכת ה-ERP", כך אמר יוסי חיימוב, סמנכ"ל בכיר בחברת אברא

יוסי חיימוב, סמנכ"ל בכיר באברא.

"ההשקעה בשנתיים האחרונות בעולמות הדיגיטל לא פסחה גם על תחום ה-ERP. הנהלות ארגונים הקצו משאבים ואישרו תוכניות, וראינו בתקופה הזו פעילות קדחתנית, שכללה טרנספורמציה דיגיטלית משמעותית של המערכות, כזו שבדרך כלל היינו רואים בעשור שלם. כך, לדוגמה, ביצענו בשנתיים האלו פרויקטים ביותר מ-250 ארגונים, הכוללים כ-30 אלף משתמשים, שבחרו בפלטפורמת ה-ERP הדיגיטלית של מיקרוסופט, שבה אנו מתמחים", כך אמר יוסי חיימוב, סמנכ"ל בכיר בחברת אברא (abra).

חיימוב השתתף בכנס ERP, בהפקת אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה באולם האירועים לאגו בראשון לציון. מנחה האירוע היה אבי עסיס, יועץ למערכות מידע ומרצה בכיר באקדמיה.

ERP – מערכת קריטית

לדברי חיימוב, "ארגונים מחפשים לספק חוויה דיגיטלית פשוטה ומהירה ללקוחות שלהם, אך הדיגיטל הינו גם אמצעי למנף ולהכפיל את היכולות של העובדים שלהם. כמו כן, הדיגיטל מאפשר אופטימיזציה של התפעול בארגון, וזה כבר נהיה קריטי בעולם שבו שרשראות האספקה נשברות, ונדרשת יכולת לקבל תמונת מצב אמיתית של המלאים בארגון – חומרי גלם ומוצרים סופיים. כל זה מוביל אותנו להבנה שיש צורך בדיגיטיזציה גם של מערכות נסתרות יותר מהעין, אך קריטיות לארגון, דוגמת מערכת ה-ERP".

"במרכז הפעילות שלנו", ציין חיימוב, "מצויה מערכת ה-ERP של מיקרוסופט, שהקימה ענן ייעודי לאפליקציות עסקיות – MS Dynamics 365 – הכולל, בין השאר, את פלטפורמות ה-ERP וה-CRM שלה. האפליקציות האלו כוללות מגוון יכולות שירות-עצמי (Self Service), דבר שמאפשר למשמשים עצמאות בהתאמת הדשבורדים שלהם, אך גם מאפשר לחסוך בצוותי פיתוח ייעודיים, שכיום מצויים במחסור והעלויות שלהם יקרות במיוחד".

"אולם גולת הכותרת", סיפר חיימוב, "היא ההשקעה העצומה שביצעה מיקרוסופט בלוקליזציה הן לשפה העברית והן לדרישות הרגולציה הישראלית. מערכת ERP באה במגע עם קהל רחב של משתמשים – מדרגי ההנהלה הבכירים ועד עובדי השטח, והמטרה הייתה שהמערכת תהיה נוחה וידידותית. מערכת בשפה העברית עונה בדיוק למטרה הזו. היבט ישראלי נוסף הוא שהאפליקציות העסקיות של מיקרוסופט יגיעו ישירות מהדטה סנטרים שמקימה החברה בישראל".

חיימוב נתן כמה דוגמאות להטמעות שביצעה החברה. "מוקד 106 בעיריית ירושלים, בית חולים רפאל, אלביט, קבוצת לובניסקי, H&M ועוד ארגונים רבים אחרים בחרו בפלטפורמת ה-ERP של מיקרוסופט ובאברא ליישום שלה".

השפעה לעשור הקרוב

בהתייחסו לחברת אברא הוסיף חיימוב, כי "החברה מעסיקה כיום יותר מ-750 עובדים, ופורטפוליו הלקוחות כולל יותר מ-1,000 ארגונים. בעולם האפליקציות הארגוניות של מיקרוסופט אנו מנוסים בביצוע תהליך מקצה לקצה – אסטרטגיה, יישום, הטמעה והדרכה, עם דגש על טרנספורמציה דיגיטלית וכל המשתמע ממנה".

"בעצם, היום ארגונים בוחרים איך ייראו מערכות המידע הארגוניות שלהם בעשור הקרוב", סיכם חיימוב. "המטרה אינה רק לתת מענה לצרכים של ההווה, אלא לנסות לנחש גם את צורכי העתיד. זה מחייב בחירה בפלטפורמות שיהיו מחוברות, אחודות, תואמות, שיש להן 'אבא ואימא', שיתפתחו עם השינויים שיביא העתיד. בהיבט הזה מיקרוסופט הינה בחירה מיטבית, ובפרט בעולמות ה-ERP".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים