איסטרוניקס תפיץ בישראל את מוצריה של Untether AI

ארכיטקטורת ה"מחשוב בזיכרון" של Untether AI מהווה פריצת דרך ומשנה את הפרדיגמה ליעילות בתחום המחשוב של בינה מלאכותית

Untether AI, החלוצה בארכיטקטורת "מחשוב בזיכרון" (at-memory compute architecture) והאצת ביצועים במימוש היסקים לבינה מלאכותית, מינתה את חברת איסטרוניקס למפיצה של  מוצריה בישראל.

הגידול הדרמטי בשימוש בבינה מלאכותית, יחד עם דרישות המחשוב הכבדות של הטכנולוגיה, מאתגרים  את ארכיטקטורות המחשוב המסורתיות ומגדילים באופן דרסטי את צריכת ההספק בחוות שרתים ובמרכזי נתונים. ארכיטקטורת ה"מחשוב בזיכרון" של Untether AI מהווה פריצת דרך ומשנה את הפרדיגמה ליעילות בתחום המחשוב של בינה מלאכותית.

כרטיסי ההאצה tsunAImi accelerator cards של חברת Untether AI , המבוססים על רכיבי runAI, מספקים יעילות אנרגטית שוברת שיאים וביצועי מחשוב גבוהים להאצת היסקים.

"השותפות שלנו עם איסטרוניקס תספק ללקוחותינו איכות ושירות לקוחות יוצאי דופן", אומר ארון ינגאר, מנכ"ל Untether AI. "ההבנה העמוקה של איסטרוניקס בתעשיית ההיי-טק והאלקטרוניקה והנוכחות המקומית החזקה שלה בישראל מבטיחים מיצוי מרבי של פוטנציאל פתרונות הבינה מלאכותית שלנו בשוק הישראלי.

"עם Untether AI מצאנו טכנולוגיה חדשנית, חזקה וייחודית, המשלימה בצורה נהדרת את מגוון הפתרונות שלנו", אומר דורון איתן, מנהל קבוצת פתרונות משובצים. "הוספת קו המוצרים של כרטיסי ההאצה של חברת Untether AI מתאימה באופן טבעי לקהל הלקוחות ההולך ומתרחב שלנו בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים