תוצאות צ'ק פוינט: גידול בהכנסות, אך צמיחה בהוצאות פגעה ברווח הנקי
חברת הסייבר פרסמה את התוצאות העסקיות שלה לרבעון הראשון של השנה, עם גידול של כ-7% בהכנסות, ל-542.7 מיליון דולר, אך גידול חזק בהוצאות הכלליות פגע ברווחיות, והרווח הנקי פחת ב-7.12%, ל-169.4 מיליון דולר
חברת צ'ק פוינט (Check Point) פרסמה את התוצאות העסקיות שלה לרבעון הראשון של השנה, עם גידול בהכנסות, אך גידול בהוצאות הכלליות פגע ברווחיות התפעולית והנקייה, שירדו בשיעורים חד-ספרתיים.
במהלך שלושת החודשים של הרבעון הראשון ההוצאות הכלליות של צ'ק פוינט גדלו ב-16.97%, ל-342.5 מיליון דולר – עליה של 49.7 מיליון דולר.
ההכנסות גדלו הרבה פחות, ב-35.1 מיליון דולר ל-542.7 מיליון – עליה של 6.9%. מתוך סכום כללי זה, ההכנסות ממכירת מוצרים ומינויים גדלו ב-10.74%, ל-317.5 מיליון, ואילו ההכנסות מעדכונים ועבודות אחזקה גדלו ב-1.95%, ל-225.2 מיליון.
ההוצאות הגולמיות ברבעון גדלו ב-23.85%, ל-70.1 מיליון, ואילו הרווח הגולמי גדל ב-4.78%, ל-472.6 מיליון- רווח גולמי שולי של 87.03% לעומת 88.85% ברבעון המקביל אשתקד.
ההוצאות התפעוליות הרבעוניות גדלו ב-42.04%, ל-335.49 מיליון דולר, והרווח התפעולי פחת ב-6.79%, ל-200.2 מיליון דולר.
הכנסות המימון הרבעוניות פחתו ב-43.65%, ל-7.1 מיליון, ואילו חבות המס שיקפה את הירידה ברווחיות שפחתה ב-14.83%, ל-37.9 מיליון.
הרווח הנקי פחת ב-7.12%, ל-169.4 מיליון דולר – רווח נקי למניה מדולל של 1.3 דולר, ירידה של 2.26%.
גיל שוויד המייסד ומנכ"ל החברה אמר בעקבות פרסום התוצאות: "היה לנו רבעון חזק עם הכנסות שיא רבעוניות שהגיעו לרף העליון של התחזיות של החברה. הביקוש למוצרים ממשפחת QUANTUM היו חזקים וגם למוצרי CloudGuard ו-Harmony. בגלל הגידול בהתקפות סייבר, חברות רבות מחשבות מחדש את מדיניות אבטחת המידע שלהן ומחפשות פתרונות יותר מאחדים, והתוצאה – גידול בביקוש למוצרי האבטחה שלנו".
תגובות
(0)