אמזון מפטרת בפתאומיות מנהלים בכירים במחסן JFK8 המאוגד

החברה טוענת כי הפיטורים הם תוצאה של בדיקה פנימית, בעוד המנהלים המפוטרים חושבים כי זו נקמה על ניצחון ההתאגדות של עובדי המחסן

למרות הקשיים - התאגדו ועשו היסטוריה. עובדי מחסן JFK8 של אמזון. עיבוד ממוחשב.

בסוף השבוע פיטרה אמזון כשישה מנהלים בכירים במחסני JFK8 של החברה שבסטטן איילנד, שהקים את איגוד העובדים הראשון של עובדי ענקית הקמעונאות אונליין.

הפיטורים, שהתרחשו שלא במסגרת הערכת העובדים השנתית של החברה, התקבלו על ידי המנהלים ועובדים אחרים במתקן כתגובת נקמה למה שנחשב לאחד הניצחונות הגדולים של העבודה המאורגנת מזה שנים. למנהלים המפוטרים נאמר כי הסיבה לפיטוריהם היא שינוי ארגוני.

המנהלים המפוטרים היו ברובם אחראים על ניהול התמודדות החברה מול מאמצי ההתאגדות של העובדים, וחלקם עובדים עם יותר משש שנות ותק. עובדים במחסן ציינו כי חלקם אף קיבלו לאחרונה הערכות טובות על ביצועיהם.

העובדים שתמכו בהתאגדות התלוננו על פרוטוקולי בריאות ובטיחות לא מספקים, שהובילו גם לפציעות חוזרות ונשנות של העובדים, וכי  החברה דחפה אותם חזק מדי כדי לעמוד ביעדי ביצועים, לרוב על חשבון הפסקות מנוחה ראויות. רבים גם התלוננו כי השכר ההתחלתי במחסן, העומד על 18 דולר לשעה לעובדים במשרה מלאה, נמוך מכדי להתקיים בעיר ניו יורק.

דוברת אמזון, קלי ננטל, אמרה, שהחברה ביצעה את השינויים בהנהלת המחסן לאחר שקיימה במשך כמה שבועות הערכה של היבטי "התפעול והמנהיגות". "חלק מהתרבות שלנו באמזון הוא להשתפר כל הזמן, ואנחנו מאמינים שחשוב להקדיש זמן כדי להעריך האם אנחנו עושים את הטוב ביותר שאנחנו יכולים עבור הצוות שלנו ", אמרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים