גירסת 20H2 של Windows 10 – רות, סוף

מיקרוסופט מפסיקה את השירות לגירסת 20H2 של Windows 10 במהדורות Home, Pro, Pro Education ו-Pro for Workstation, והמשמעות היא שלא יהיו עוד עדכוני אבטחה עבור מהדורות אלו ולא יינתן שירות תמיכה כלשהו

הייתה שווה יותר משלושה טריליון דולר - לכמה שעות. מיקרוסופט.

עוד גירסה של Windows מגיעה לקו סיום השירות. היום, ה-10 במאי, ובדיוק לפי מה שסיפרה לפני כמה חודשים, מיקרוסופט מפסיקה את השירות עבור גירסה 20H2 של Windows 10, הגירסה שהושקה במהלך ספטמבר של אותה שנה כגרסת העדכון הגדולה השנייה של 2020.

הגרסאות שיפסיקו לקבל שירות הן Home, Pro, Pro Education ו-Pro for Workstation.  הפסקת השירות פירושה שלא יהיו עוד עדכוני אבטחה עבור מהדורות אלו של Windows 10, ולא יינתן שירות תמיכה כלשהו – פנייה כזו תסתיים בהוראה של התומך לשדרג את מערכת ההפעלה.

יש לציין, שלרוב המשתמשים הצרכניים ניתנה אפשרות לשדרג את Windows 10 למהדורה מתקדמת יותר, נכון להיום Windows 10 21H2, וכמובן רבים גם יכולים לשדרג ל-Windows 11 בחינם. אלו שמסיבה כזו או אחרת לא עשו זאת, כאמור, לא יוכלו עוד לקבל שירות.

עם זאת, הפסקת השירות אינה מוחלטת, והיא משאירה בצד בינתיים, לעוד שנה, את הגירסאות הראשיות שמיועדות לארגונים, לתחום החינוך ולאינטרנט של הדברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים