רבעון טוב לחילן: עליות בולטות בהכנסות וברווח

הכנסות החברה עלו ברבעון הראשון של השנה ב-14% והרווח הנקי גדל ב-19% ● עליות - גם בסעיפים הבולטים האחרים

אבי באום, יו"ר קבוצת חילן.

חילן יכולה לסמן "וי" על הרבעון הראשון של 2022: הדו"חות הכספיים שהחברה פרסמה היום (ב') מראים שהיא סיימה אותו עם עליות דו ספרתיות בהכנסות וברווחיות כאחד.

ההוצאות של החברה הוותיקה רשמו ברבעון עלייה של 51.7 מיליון שקלים, שהם 13.8%, ל-425.8 מיליון, בעוד שההכנסות עלו בשיעור ניכר יותר – הן גדלו ב-58.1 מיליון שקלים, שהם 13.7%, ל-482.2 מיליון. עיקר העלייה נובעת מגידול אורגני בפעילות העסקית, שתרמה סך של כ-43.6 מיליון שקלים להכנסות הרבעוניות, וכן אחר שזהו הרבעון הראשון שבו אוחדו התוצאות של חשבשבת לאלה של חילן – מה שתרם לסעיף זה 14.4 מיליון שקלים.

הרווח הנקי של החברה והרווח המיוחס לבעלי המניות גדלו ברבעון ב-18.9%, ועמדו על 42 מיליון שקלים ו-41.9 מיליון, בהתאמה.

נתונים נוספים מראים שההוצאות הגולמיות גדלו ב-12.1% ל-363.5 מיליון שקלים, הרווח הגולמי זינק ב-18.9% ל-118.7 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 23.49%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות צמחו ב-25% ל-62.3 מיליון שקלים והרווח הסתכם ב-56.4 מיליון לאחר שעלה ב-12.7%.

תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת גדל מ-3.5 מיליון שקלים ברבעון הראשון של 2021 ל-5.6 מיליון ברבעון המדווח.

התמודדות עם אתגר המחסור בכוח אדם "בדרכים יצירתיות"

אבי באום, יו"ר חילן, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "אנחנו מציגים רבעון נוסף עם צמיחה מרשימה, שמרביתה אורגנית, בכל הפרמטרים ובכל מגזרי הפעילות של הקבוצה". לדבריו, "המחסור בכוח אדם טכנולוגי ממשיך להוות אתגר משמעותי עבורנו ואנחנו מנסים להתמודד אתו בדרכים יצירתיות. מנגד, הירידה בשיעור האבטלה מעלה את הביקוש למוצרים ולשירותים שלנו בעולמות השכר ומשאבי האנוש".

"השלמנו בתחילת הרבעון את רכישת חשבשבת, ובכך הגדלנו משמעותית את מעגל הלקוחות שלנו בפלח העסקים הקטן עד בינוני", אמר באום. "בתחילת אפריל השלמנו את רכישת אנטסרב (DXC ישראל) והעסקה תקבל ביטוי בדו"חות החברה החל מהרבעון השני של השנה. נמשיך בביסוס הצמיחה האורגנית לצד איתור מנועי צמיחה נוספים בתחומי הליבה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים