חדש בווטסאפ: השתקת משתמש ספציפי במהלך שיחה קבוצתית

הבת דודה מעצבנת אתכם בקבוצת הווטסאפ המשפחתית? העובד החדש ממחלקת המכירות חופר בקבוצת העובדים? מטא, החברה האם של אפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית, מכניסה לשירות אפשרות פשוט להשתיק אותם

מקבלות תכונות חדשות. שיחות קבוצתיות בווטסאפ. אילוסטרציה.

ווטסאפ (WhatsApp) מתחדשת בפיצ'ר שעתיד לשפר את איכות השיחות הקבוצתיות שלכם – הפלטפורמה תאפשר למשתמשיה מעכשיו להשתיק משתתפים שונים בשיחה, אם הם מפריעים לכם להתרכז בה.

התכונה הוכרזה לאחרונה על ידי מנכ"ל החברה, וויל קצ'קרט, שעדכן כי אפליקציית ווטסאפ תספק כעת רמת שליטה מוגברת יותר למשתתפי שיחות קבוצתיות.

קצ'קרט צייץ כי ישנן "מספר תכונות חדשות עבור שיחות קבוצתיות ב-ווטסאפ" והרחיב: "כעת תוכלו להשתיק או לשלוח הודעות לאנשים ספציפיים בשיחה (מעולה אם מישהו שוכח להשתיק את עצמו!), והוספנו מחוון מועיל כדי שתוכל לראות ביתר קלות מתי אנשים נוספים מצטרפים לשיחות גדולות". בכך הוא ציין למעשה עוד שתי תכונות שהתווספו לשירות באחרונה. הראשונה שבהם, כתיבה למשתתף ספציפי, והנוספת – עדכון על מי שחבר לשיחות גדולות.

Some new features for group calls on @WhatsApp: You can now mute or message specific people on a call (great if someone forgets to mute themselves!), and we've added a helpful indicator so you can more easily see when more people join large calls. pic.twitter.com/fxAUCAzrsy


בנוסף למה שעליו סיפר קצ'קרט, ווטסאפ משיקה גם את היכולת להצטרף לשיחות שכבר מתנהלות. מטא (Meta) – הבעלים של ווטסאפ – תיארה את האפשרות החדשה להצטרפות ככזו שמתבצעת בתוך שמירה על הזרימה הטבעית והספונטניות של שיחות. במקום להיענות ולהצטרף לשיחה כשהיא מתחילה, המשתתפים יכולים כעת לחבור לשיחה המתנהלת או, במידת הצורך, להתנתק ואז להתחבר מחדש אל אותה שיחה.

עוד נמסר כי העדכון החדש של היישום יוסיף שכבות אבטחה נוספות לצ'אטים, ואלו יאפשרו לכם לבחור איזה מהמשתתפים יוכלו לראות את תמונת הפרופיל שלכם, את המידע שלכם המשויך לחשבון, את הסטטוסים ו/או את מועד החיבור האחרון לאפליקציה.

ואולם התכונה המרכזית שהחברה מחדשת כאן היא השתקת המשתמש המסוים שמציק לכם בקבוצה, מכל סיבה שהיא, ומדובר למעשה בתכונה שתחריג לטובה את ווטסאפ מפלטפורמות וידיאו צ'אט אחרות, כמו זום או Microsoft Teams, המספקות למשתתפים רק את האופציה להשתקת כלל המשתתפים בשיחה יחד.

משקיעה בקבוצות

נזכיר כי באמצע מאי האחרון התבשרנו על ידי WABetaInfo – אתר המתמחה בחדשות אודות ווטסאפ – כי בקרוב נוכל לעזוב קבוצת ווטסאפ "בשקט" באמצעות פיצ'ר שהחברה עובדת עליו כיום, לכאורה, ושיאפשר נטישת קבוצות בלי שחבריהן יראו הודעה על כך.

כמו כן החודש נודע שהשירות מתחיל לאפשר שיחה בקבוצות של 512 משתתפים – הכפלה של מספר המשתתפים שאפשר היה לכלול בכל קבוצה עד כה. לפי החברה, מדובר במענה מצידה לאחת התכונות המבוקשות ביותר על ידי המשתמשים.

החידושים עליהם אנחנו מתבשרים כעת, יחד עם אלו שכבר למדנו עליהם, מבהירים שווטסאפ החליטה להקדיש אנרגיה גבוהה לחידושים ועדכונים סביב נושא השיחות הקבוצתיות בפלטפורמה, אחרי שככל הנראה זיהתה שזו אחת הפונקציות הכי נדרשות על ידי משתמשיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים