יריב צפריר ימונה למנכ"ל ועידן

ועידן היא חברת הבת של סלקום, המעניקה פתרונות קונפרנסינג (שיחות ועידה) לעסקים בישראל, וצפריר יוביל אותה מעתה, אחרי שמילא שורת תפקידי ניהול באגף העסקי של סלקום

יריב צפריר, מנכ"ל ועידן.

מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר, הודיע על מינויו של יריב צפריר, לתפקיד מנכ"ל חברת הבת של סלקום, ועידן, המעניקה פתרונות קונפרנסינג (שיחות ועידה) לעסקים בישראל.

צפריר (48) הוא אב לשלושה ומשמש  בשנתיים האחרונות כמנהל מחלקת IoT ושותפים עסקיים בחברת סלקום, אחרי שמילא שורת תפקידי ניהול באגף העסקי של החברה, בהם מנהל תחום פתרונות תקשורת מתקדמים, מנהל תחום תקשורת קווית, מנהל תחום הגברת הכנסות ומנהל מחלקת ENT.

צפריר יחליף את המנכ"ל היוצא, ניר רונן, שכיהן בתפקיד במשך כעשור.

צפריר: "אחרי 20 שנה במגוון תפקידים מאתגרים באגף העסקי בחברת סלקום, אני גאה ונרגש להתחיל את תפקידי כמנכ"ל חברת ועידן, שהייתה לחלוצה בתחומה ומספקת כבר למעלה משני עשורים פתרונות איכותיים למגוון צורכי תקשורת עסקית רבת משתתפים. אני מודה לדניאל ספיר על האמון והבחירה. אפעל כדי שועידן תמשיך להוביל ולהיות פורצת דרך בענף ותניב הישגים גם לקבוצת סלקום כולה". 

דניאל ספיר: "אני מאחל ליריב הצלחה רבה, עשייה והנאה בתפקידו החדש והמאתגר בהובלת חברת ועידן. אין לי ספק שיכולותיו המקצועיות של יריב, והחתירה לניפוץ תקרות הזכוכית, בשילוב ניסיונו הניהולי לאורך השנים, יתרמו רבות למינוף העשייה ב-ועידן ולקבוצת סלקום כולה. בשמי ובשם הדירקטוריון, הנהלת סלקום ועובדי הקבוצה כולה, מודה לניר על תרומתו הרבה ל-ועידן ולקבוצת סלקום, והצלחה בדרכו החדשה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים