עשה לך תמונה: מיליון משתמשים יקבלו גישה לתוכנת DALL-E

חברת OpenAI שיצרה את התוכנה הודיעה, כי תעניק למיליון משתמשים גישה לגירסת הבטא של התוכנה מבוססת AI, שיוצרת תמונות על בסיס תיאור מילולי בשפה טבעית

כך מדמיינת DALL-E קוף מיילל, למשל.

אנשים רבים בעולם (מודה ומתוודה – גם אני ביניהם) כבר משתוקקים להתנסות בתוכנת DALL-E, התוכנה מבוססת AI שיוצרת תמונות על בסיס תיאור מילולי בשפה טבעית, וייתכן שזה יקרה בקרוב מאוד – אבל רק עבור מיליון משתמשים ברשימת ההמתנה – כך הודיעה OpenAI, החברה שיצרה את התוכנה.

באמצעות תיאור מילולי כלשהו, יוצרת DALL-E אינטרפרטציה ויזואלית של ארבע תמונות בסגנונות שונים, שנעים בין סגנון שטותניקי-שובבי ועד היפר-ריאלי. בגירסה 2 של התוכנה שהושקה באפריל האחרון אף נוספה אפשרות לערוך תמונה קיימת.

עד לאחרונה, התוכנה הייתה זמינה רק עבור כמה אלפי משתמשים, וכעת, כאמור, תעניק החברה במהלך השבועות הקרובים גישה לגירסת הבטא של התוכנה למיליון משתמשים מרשימת ההמתנה.

מי שיקבלו גישה לתוכנה יוכלו להשתמש בה בתנאים האלה: המשתמשים יקבלו 50 קרדיטים בחינם במהלך החודש הראשון, ולאחר מכן 15 קרדיטים מדי חודש בחינם. מי שירצו קרדיטים נוספים ישלמו 15 דולר עבור 115 קרדיטים. כל הנחיה מילולית שהוכנסה לתוכנה – תשתמש בקרדיט אחד.

OpenAI מציינת, כי היא פועלת לבלום שימוש לרעה בכלי לקראת השקה רחבה יותר. החברה נוקטת צעדים, כמו חסימת העלאות של פרצופים ריאליסטיים, כדי להפחית את האפשרויות ליצירת תוכן מטעה ותאסור על משתמשים לייצר "תוכן אלים, תוכן למבוגרים או תוכן פוליטי, לצד קטגוריות אחרות".

מעניין לציין, שמשתמשים יקבלו זכויות שימוש בתמונות שהם יוצרים, כולל לשימושים מסחריים. זה אומר שניתן יהיה, למשל, להדפיס חולצות עם תמונה שנוצרה בתוכנה ולמכור אותן, או לצורך איורים בספרים, דמויות למשחקים, יצירת תמונות למכירה ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים