מיקרוסופט השיקה בטה חדשה של תוכנת האנטי וירוס החינמית שלה

בין היתר מציעה הגרסה החדשה של Security Essentials הגנה מורחבת יותר כנגד התקפות שמוכוונות למחשבי המשתמשים באמצעות רשת האינטרנט ● משתמשי חלונות ויסטה וחלונות 7 שיורידו את הבטה, יוכלו ליהנות מהיכולת לנתח את התעבורה ברשת ולחפש תקשורת חשודה ● כזכור, Security Essentials פותחה במעבדות מיקרוסופט בישראל

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה מהדורת בטה של הגרסה החדשה של Security Essentials, תוכנת האנטי וירוס ואנטי רוגלות החינמית שהיא מציעה למשתמשי חלונות (Windows) רשומים. הגרסה החדשה, שמספרה 2.0.375.0  מציעה הגנה מורחבת יותר כנגד התקפות שמוכוונות למחשבי המשתמשים באמצעות רשת האינטרנט. הגרסה החדשה אמורה גם להשתלב בצורה טובה יותר עם דפדפן אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer), ויכולה לאתר בדרך כלל סקריפטים שנכתבים לזיכרון המטמון של הדפדפן, ובמקרים רבים למנוע את הרצתם.

משתמשי חלונות ויסטה (Windows Vista) וחלונות 7 (Windows 7) שיורידו את הגרסה החדשה, יוכלו ליהנות מהיכולת של Security Essentials לנתח את התעבורה ברשת ולחפש תקשורת חשודה. המדובר בשיטת הגנה אקטיבית שמציעה אף יותר ממה שיכול הפיירוול (Firewall) של חלונות להציע, מכיוון שהיא יכולה לאתר התקפות כנגד תוכניות שכן קיבלו אישור לעבור דרך הגנת הפיירוול.

מיקרוסופט מגבילה את כמות ההורדות של גרסת הבדיקה, ולמרות שלא ציינה מספר מדויק – מי שרוצה להתנסות בה כדאי שיזדרז לעשות כן. את התוכנה מורידים דרך שירות Microsoft Connect שדורש רישום ל-Windows Live. כמו כן, מוגבלת הבטה לכמה מדינות בלבד: ארצות הברית, ברזיל, סין והפעם גם ישראל (כזכור, מדובר בפיתוח של מעבדות מיקרוסופט בארץ).

משתמשי Windows Live יכולים להוריד את גרסת הבטה מאתר מיקרוסופט בכתובת הבאה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. yuda

    שמתם לב שכל הדברים שMS ישראל מפתחים, זוכים לביקרת חיובית?

אירועים קרובים