חידוש ביו-טיוב: חלוקת הסרטונים לקטגוריות

העיצוב המחודש של יו-טיוב מחלק לקטגוריות את הסרטונים, עם כרטיסיות נפרדות לכל קטגוריה בדפי הערוצים - סרטונים ארוכים, קצרים וסרטונים חיים

כלי יצירה חדשים לסרטוני Shorts

יו-טיוב השיקה שינוי בממשק, שמשפיע על האופן שבו סרטונים מופיעים בפלטפורמה שלה. החברה הכריזה בסוף השבוע על עיצוב מחדש, המחלק את תוכן הווידאו לשלוש כרטיסיות שונות בכל דפי הערוץ – אחת עבור התוכן המסורתי, אחרת עבור ה-Shorts בלבד ושלישית עבור סרטונים בשידור חי, כולל שידורים חיים קודמים, נוכחיים וצפויים.

השינויים יאפשרו למשתמשים לגשת ביתר קלות לסרטונים שהם רוצים לצפות בהם – מהלך שלפי החברה נעשה בהתבסס על משוב משתמשים. יו-טיוב ציינה בהודעתה, כי הצופים ביקשו להוסיף יכולת שתאפשר להם לנווט לסוגי התוכן שהם הכי מתעניינים בהם כשהם בוחנים את עמוד הערוץ של יוצר, מה שהוביל למהפך.

בעקבות השינוי, תוכן קצר וסרטונים בשידור חי לא יימצאו עוד בלשונית הסרטונים הראשית בעמוד הערוץ – דבר שעשוי להתחבב על צופי יו-טיוב ותיקים, שאולי לא גילו עד כמה חדר התוכן הקצר לערוצי התוכן בפיד הווידיאו שלהם.

עם זאת, למי שכן אוהב לצפות ב-Shorts, העיצוב המחודש מאפשר ליו-טיוב להפנות אותם לעוד סרטונים קצרים. כעת, כאשר המשתמשים צופים בסרטוני Shorts בפיד המתאים באפליקציה ולאחר מכן מנווטים לערוץ של היוצר, הם יישלחו ישירות ללשונית Shorts החדשה הזאת' כדי לצפות בתכנים קצרים נוספים –  – עובדה שתסייע ל-YouTube להגביר את רמת הצפיות של משתמשים אלה ב-Shorts מכיוון שמשתמשים אלה כבר לא יועברו מיד לתכנים הארוכים של היוצר, כמו בעבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים