"גישת 'אפס אמון' – המענה לפערי האבטחה ולריבוי הכופרות"

ארגונים מאמצים את הגישה הזאת, כמענה לפערי האבטחה שקיימים בהם, שנוגעים לפוטנציאל החדירות לרשת ולנזק הדרמטי שעלול להיגרם ממתקפות כופרה – אמר אריאל צייטלין, CTO קבוצת האבטחה לארגונים באקמאי

אריאל צייטלין, CTO קבוצת האבטחה לארגונים באקמאי.

"פערי האבטחה המרכזיים בקרב רוב הארגונים נוגעים לפוטנציאל החדירות לרשתות ולנזק הדרמטי ממתקפות כופרה. העולם מאמץ את גישת 'אפס אמון', Zero Trust, כתפיסה מובילה, שמספקת הגנה מפני מתקפות ואיומי סייבר שונים ומגוונים אלה, ובראשן – הכופרות", כך אמר אריאל צייטלין, CTO קבוצת האבטחה לארגונים באקמאי.

צייטלין דיבר בוועידת ישראל המובילה לקידום ה-IT והעסקים, שנערכה אתמול (ב') במרכז הכנסים והאירועים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות יותר מ-1,500 איש. את האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, הנחתה דפנה ליאל, כתבת ופרשנית פוליטית בחדשות 12.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

"אקמאי", ציין צייטלין, "הוקמה ב-1998, והיא מהמובילות בעולם בתחום הפצת תכנים ברשת. החברה פועלת בכ-100 מדינות באמצעות מערך של מאות אלפי חוות שרתים מבוזרות. תשתיות החברה נמצאות כיום בשימוש של, בין השאר, מיקרוסופט, אפל, גוגל, מטא, טיקטוק, דיסני, נייקי, אדידס וחברות תקשורת וטכנולוגיה רבות נוספות. על לקוחותיה נמנות תשע מ-10 רשתות הקמעונות הגדולות בעולם, תשע מ-10 חברות הגיימינג הגדולות, שמונת הבנקים הגדולים בתבל ועוד. בישראל, יש לאקמאי מרכז פיתוח, שמונה מאות עובדות ועובדים". לדבריו, "אנחנו שותפים עסקיים של נס מזה עשור וחצי, וזאת באמצעות החברה הבת ITWay, ששייכת לקבוצת הענן בחברה. היא מהווה השותף והמפיץ העיקרי שלנו בישראל, ותומכת בכ-100 לקוחות ארגוניים שלנו בארץ".

"לפני כמה שנים", אמר, "אקמאי החלה להרחיב את העסק המקורי שלה – CDN, ונכנסה לתחום אבטחת המידע והגנת הסייבר. תחום הפעילות הזה הוא כיום קו העסקים הצומח ביותר של החברה, עם יותר מ-7,000 לקוחות ארגוניים. קו העסקים השלישי הוא הענן: אנחנו בונים לארגונים תשתיות ענן על גבי התשתית שלנו, שפרוסה בעולם".

רכישת גארדיקור והפעילות של אקמאי בעולם האבטחה

צייטלין ציין את הרכישה שאקמאי ביצעה בשנה שעברה של גארדיקור הישראלית, שפועלת בעולם הגנת הסייבר. "עובדיה בישראל ובעולם הצטרפו לאקמאי, תוך חיזוק מרכזי הפיתוח שלנו", אמר. "ככלל, פעילות הגנת הסייבר היא כיום מנוע הצמיחה המרכזי של אקמאי, שהפכה להיות שחקן מרכזי בעולם אבטחת המידע, עם מכירות שנתיות של כ-1.5 מיליארד דולר בתחום. פתרונות האבטחה של אקמאי משולבים בתשתית החברה, ומגינים על הרשתות הפנימיות וחיצוניות של הארגונים הגדולים בעולם".

"בתוך עולם האבטחה, אנחנו מפתחים ומספקים שלושה קווי מוצרים ושירותים: אבטחה אפליקטיבית, לצד אבטחה לתשתיות. שני תחומים אלה מטפלים בהגנה על הארגון מפני איומים חיצוניים. קו המוצרים השלישי הוא אבטחה ארגונית. במסגרת תפיסת האבטחה שלנו, אנחנו מביטים פנימה, לתוך הארגון, ואז מממשים את תפיסת אפס אמון. גישתנו גורסת: אל תיתן גישה לאיש בלי לוודא מי הוא ובלי לאמת שהוא אכן מי שהוא טוען שהוא; בהינתן הגישה, יש לוודא שהיא צרה ומממוקדת; ותמיד חפש אנומליות וראה מי בכל זאת חדר לרשת שלך", הוסיף צייטלין.

לסיכום, הוא אמר כי "אקמאי מייצרת מערכות ומוצרים בתחום הגנת הסייבר, שנותנים מענה כולל ואינטגרטיבי למימוש מיטבי לגישת אפס אמון, על כלל הרכיבים והחיבורים בארגון – בחוץ וגם בפנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים