עדו ביגר נבחר לאחד מ-100 מנהלי הדטה הארגוניים הבולטים בעולם

ביגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות והדטה של דלק ארצות הברית, נכלל ברשימה של CDO Magazine לצד בכירים טכנולוגיים מארגוני ממשל בולטים ומחברות מהגדולות בשוק העולמי

עדו ביגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות והדטה של דלק ארצות הברית.

עדו ביגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות והדטה של דלק ארצות הברית, נבחר באחרונה לאחד מ-100 מנהלי הדטה הארגוניים הבולטים בעולם של המגזין CDO. המגזין המקצועי מדרג מעת לעת את מנהלי הדטה במגזרים שונים, והפעם הרשימה מתמקדת במגזר האנטרפרייז.

ב-CDO Magazine לא נתנו נימוקים להכנסתו של כל אחד ממנהלי הדטה לרשימה. ככלל, במגזין נכתב כי עורכיו בנו את הרשימה משום ש-"העולם עובר באופן תמידי ויציב מכלכלת המידע לעידן הדטה, הבינה המלאכותית והווירטואליות. זה מביא לשינוי ענק במה שנדרש על מנת להיות מנהיג בזירת הארגונים, המשתנה כיום במהירות".

ביגר הוא הישראלי היחיד ברשימה. לצידו נכללים ברשימה בה מנהלי דטה וטכנולוגיה משלל ארגונים וחברות: מארגוני ממשל כמו הבית הלבן, עבור במשרדים ממשלתיים, המשך בחברות טכנולוגיה כגון מטא, גוגל ואמזון, וכלה בחברות בתחומים אחרים, בהן אמירטס, יוניליוור ונייק.

יש לציין שביגר הוא ותיק בעולמות ה-IT, עם ניסיון של שני עשורים. לפני שהצטרף לקבוצת דלק בחודש יוני האחרון הוא היה סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של אל על במשך קרוב לארבע שנים, וברזומה שלו נכללים תפקידים טכנולוגיים בכירים ב-יס ובמטריקס. ביגר היה בנוסף מרצה לתחומי הדטה באוניברסיטת תל אביב ובטכניון, ואף שיחק ואימן כדורסל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים