ESET משחררת כלי חינמי חדש להסרת התולעת קונפיקר

קונפיקר מהווה כמעט 10% מכלל האיומים הגלובליים ● ב-ESET טוענים שהכלי יודע לטפל בכל סוגי התולעת, שווריאנטים רבים שלה יצאו מאז שנתגלתה לראשונה ● יכולים להשתמש בו גם גולשים שלא מותקנת להם תוכנת ההגנה של ESET על המחשב

חברת ESET שחררה היום (ד') כלי חינמי חדש לסריקה וניקוי של התולעת קונפיקר. לפי החברה, התולעת מהווה כמעט 10% מכלל האיומים הגלובליים. בחברה טוענים שהם יודעים לטפל בכל סוגי הקונפיקר, שווריאנטים רבים שלה יצאו מאז שנתגלתה לראשונה, לפני כשנתיים.

ESET פיתחה את הכלי ביחד עם הנציגה שלה בישראל, חברת קומסקיור. כפיר טויטו, מנהל הטכנולוגיות של קומסקיור, אמר, כי "כמעט שנתיים חלפו מאז ההתפרצות הראשונה של הקונפיקר, והיא עדיין עושה בעיות ברשתות מחשבים קטנות וגדולות. אחד הדברים שהיא עושה זה לנצל פרצת אבטחה שקיימת במערכת ההפעלה של מיקרוסופט ועל ידי כך היא מפיצה את עצמה לשאר הרשת מהתחנות הנגועות. משם היא יכולה להמשיך ולהפיץ את עצמה לתחנות נוספות", הסביר.

בכלי החדש יכולים להשתמש גם גולשים שלא מותקנת להם תוכנת ההגנה של ESET על המחשב. "היתרון המרכזי בכלי החדש הוא שכל אחד יכול להשתמש בו", אמר טויטו. "בין אם אתה משתמש פרטי או מנמ"ר של חברה גדולה, אופן השימוש בכלי הוא זהה. יתרון מרכזי נוסף הוא שיכולות הסריקה והניקוי הן גדולות יותר מבעבר, והן תואמות גם למערכות ההפעלה חלונות ויסטה (Windows Vista) וחלונות 7 (Windows 7)".

ניתן לסרוק את המחשב באמצעות הכלי בחינם בפורטל התמיכה של קומסקיור.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים