מג'יק תקים את מערך האינטגרציה באקסלנס נשואה; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

פרויקט האינטגרציה מבוסס iBOLT, כולל גם פתרון לוועדת בכר, ויספק קישור בין מערכות הייעוץ הפנסיוני של הבנקים למערכות המידע של אקסלנס נשואה ● רועי מזרחי, מנמ"ר אקסלנס נשואה: "הדרישה שלנו היתה לקבל גמישות בפלטפורמה, לצד יכולת חיבור לרוב המערכות בשוק. הפתרון לוועדת בכר מאפשר לנו גמישות בהצעת הרכיבים הפנסיונים עבור המפיצים שלנו"

מג'יק תקים בחברת ההשקעות אקסלנס נשואה מערך אינטגרציה. היקף הפרויקט, שהחל באחרונה וצפוי להסתיים בתוך כמה חודשים, לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

פרויקט האינטגרציה באקסלנס נשואה מבוסס iBOLT, לקישור בין מערכות המידע של החברה, וכולל גם הטמעת פתרון לדרישות ועדת בכר ליישום הייעוץ הפנסיוני. iBOLT היא פלטפורמת אינטגרציה לעולם ה-SOA, המאפשרת ניהול תהליכים עסקיים וקישור בין מערכות המידע הקיימות בארגון בהספקי פיתוח גבוהים.

הפרויקט שמיושם בימים אלה באקסלנס נשואה מספק מענה בשני היבטים. האחד, קישוריות בין מערכות ה-IT של אקסלנס נשואה – סאפ (SAP) מערכת CRM ומערכת לניהול קופות גמל – לבין יישומים חיצוניים של ספקי החברה. ההיבט השני הוא יישום הפתרון כמענה לרפורמת ועדת בכר, אשר במסגרתו יקושרו, באופן דו-כיווני, מערכות המידע של אקסלנס נשואה ומערכות הבנקים למכירה ולהפצה של מוצרים פנסיונים. ממשקים אלו כוללים בין היתר, ממשקי גביה, ממשקי אחזקות, ממשקי הקמה ואירועים וכן ממשקי מידע טרום ייעוץ ולאחריו. ממג'יק נמסר, כי "iBOLT מאפשר ללקוחות גמישות רבה ומענה תכוף לשינויים המאפיינים את המגזר הפיננסי"

רועי מזרחי, מנמ"ר אקסלנס נשואה, אמר כי "הדרישה שלנו היתה לקבל גמישות בפלטפורמה, לצד יכולת חיבור לרוב המערכות בשוק". הוא הוסיף כי "הפתרון לוועדת בכר מאפשר לנו גמישות בהצעת הרכיבים הפנסיונים עבור המפיצים שלנו. הכלי שמוטמע מאפשר לנו להטמיע במהירות רבה שינויים בתהליכי עבודה".

יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל, ציין כי "יש לנו רקורד של הטמעת ה- iBOLT בעשרות פרויקטים שונים ומגוונים. אלה, כמו גם הפרויקט הנוכחי באקסלנס נשואה, יתנו לנו יתרון משמעותי בהטמעת הפתרון גם בבנקים ובחברות השקעות נוספות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איל מאור

    אקסלנס, בחרתם טוב, גם לנו יש ibolt שעובד אצלנו כבר שנתיים ואנחנו מאד מרוצים

אירועים קרובים