טליט הטמיעה פתרון של קומוולט לגיבוי ושחזור בענן של Office 365

טליט תקשורת בחרה ב-Metalic בשל היותו פתרון אחוד ופשוט לניהול, גיבוי ושחזור המידע בממשק נוח, המייתר את צורך בהתנהלות מול חברות נוספות

איציק מנשה, סגן נשיא גלובלי לסייבר ו-IT בטליט.

בימים אלה מגיע לסיומו פרויקט להטמעת שירות Metallic להגנת הנתונים, הגיבוי והשחזור בענן של קומוולט (Commvault) עבור סביבת Office 365 בטליט תקשורת (Telit Communications), אחת החברות המובילות בעולם בפתרונות IoT וייצור חומרה למכשירים מבוססי IoT.

הגיבוי מבוצע ל- Office 365 על כל רכיביו: תיבות מייל, יומנים, אנשי קשר, OneDrive ו- Teams של כ-1,000 עובדי החברה, שפזורים ב-24 מדינות. ההיקף הכספי של הפרויקט לא נמסר, אך מוערך במאות אלפי שקלים.

לאחר שביצעה כמה רכישות ומיזוגים בחרה טליט במערכת Office 365 ככלי מרכזי לדוא"ל, ניהול שיחות, ניהול יומנים, אנשי קשר ועוד. לאחר ההכרה שב-Office 365 אין פתרון גיבוי ושחזור, ניגשו בחברה לאתר פתרון מתאים.

"Metallic עונה על כמה צרכים חשובים, ובראשם הצורך בפתרון למקרי אסון, שכן עד להטמעת הפרויקט לא היה בחברה כל פתרון למקרה של איבוד מידע", אומר איציק מנשה, מנהל אבטחת המידע בטליט. "לאחר שאיחדנו את כל המשתמשים תחת מערכת Office 365 הבנו, שאין לנו פתרון למקרה אסון, שבו אנחנו מאבדים מידע המנוהל במערכות הענן של מיקרוסופט. פתרון לכך הוא חלק חשוב בניהול סיכונים והמשכיות עסקית".

"סיבה נוספת לבחירה ב-Metallic", מסביר מנשה, "היא בשל היותו פתרון מקצה לקצה, כאשר אין צורך לרכוש אחסון בנפרד ורישיון לפתרון הגנת הנתונים והגיבוי בנפרד. ממשק הניהול של המערכת פשוט מאוד, והוא מאפשר לנו גמישות רבה בשל היותו פתרון ענן, והשחזור שהוא מאפשר במקרה אסון מהיר מאוד. בעת אסון צריך לשחזר את הנתונים במהירות, ואם צריך להתנהל מול כמה ספקים שונים עלול להיווצר כאוס. לכן בחרנו ב-Metallic, שמספק פתרון אחד כולל", מציין מנשה, ומוסיף, כי "הפתרון כולל בתוכו הגנות מתוחכמות בעת ניסיון פגיעה או גניבת נתונים, כגון מתקפות כופר".

יתרון נוסף שמנשה מונה ל-Metallic הוא האפשרות להוסיף כלי SaaS נוספים למערך הגנת הנתונים, כמו Salesforce ותוכנות ענן נוספות. "אם בעתיד הקרוב ארצה לגבות עוד כלי SaaS, אז יש ל- Metallic את היכולת".

מנשה מציין לטובה את רמת השירות הגבוהה שסיפק הצוות הישראלי של קומוולט. "בגלל כמויות המידע שלנו, ההעתקה של המידע לענן לוקחת זמן רב. הרמנו דגל לצוות של החברה, הם זיהו את זה והעבירו אותנו לענן אחר כדי להאיץ את ההעתקה וללא תוספת תשלום".

נגה סהר, מנהלת מכירות מגזר היי-טק בקומוולט אומרת, כי "הצרכים של טליט תקשורת יכלו לקבל מענה מקצועי ומהיר באמצעות Metallic של קומוולט. הפתרון האחוד של Metallic מספק שירות מלא לניהול, גיבוי ושחזור המידע בממשק נוח ופשוט, שמקנה מענה מגורם אחד לכל סוגייה שעלולה לצוף. Metallic מייתר את הצורך ביצרן נוסף, מה שמקל על צוות ה-IT של החברה, ויצר לראשונה את היכולת של טליט להתמודד עם מקרי אסון או איבוד מידע, שהוא כה קריטי להמשך עבודתה וצמיחתה העסקית של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים