גיוס של 35 מיליון דולר לחברת הבינה המלאכותית ניו-ריאליטי

גיוס ההון יסייע לחברה להתחיל לפרוס את הפתרון שפיתחה בשוק העולמי בשנת 2023, שמאפשר להרחיב את שוק החברות המשתמשות ב-AI גם לחברות פחות טכניות באופיין

עובדי ניו-ריאליטי

חברת הסטארט-אפ ניו-ריאליטי (NeuReality) מקיסריה, המפתחת פתרונות הסקה (inference) עתירי ביצועים, גייסה 35 מיליון דולר בסבב A. את הסבב הובילו Samsung Ventures, Varana Capital, Cardumen Capital, OurCrowd ו-XT Hitech. השתתפו בסבב SK Hynix, Cleveland Avenue, Korean Investment Partners, Glory Ventures, ו-StoneBridge.

גיוס ההון יסייע לניו-ריאליטי להתחיל לפרוס את פתרונות ההסקה שלה בשוק העולמי בשנת 2023. הפתרונות מאפשרים פריסה אופטימלית בדטה סנטרים ובאתרים מקומיים הסמוכים למכשירי קצה (near-edge) הזקוקים לביצועים גבוהים, זמן המתנה (latency) נמוך ויעילות גבוהה. החברה כבר הודיעה על שיתופי פעולה הדוקים עם חברות שותפות ולקוחות מובילים בתחום ה-AI, כמו יבמ (IBM), לנובו (LENOVO) ו-AMD, הן כשותפות והן כלקוחות.

הפתרון המקיף של ניו-ריאליטי כולל חומרה, תוכנה וכלי פיתוח, העובדים ביחד כדי להפוך את תהליכי הטמעת פתרונות הבינה המלאכותית לפשוטים, קלים ומהירים יותר. החברה המציאה סוג חדש של רכיבי עיבוד מוצמדי רשת (NAPU – Network Addressable Processing Units), המציעים אופטימיזציית מערכת לצורך הטמעה של הסקה ברשתות נוירונים עבור שימושים כגון ראייה ממוחשבת, עיבוד שפה טבעית ומנועי המלצות. יחידת ה-NAPU תאפשר להרחיב את שוק החברות המשתמשות ב-AI גם לחברות פחות טכניות באופיין. היא גם תאפשר לארגונים גדולים, כמו חוות ענן ציבורי ענקיות הפרוסות ברחבי העולם (Hyperscalers) ולקוחות חדשים של דטה סנטרים להפוך את השימוש  בבינה מלאכותית לנרחב ולנוח יותר ולשמר את הקיימות בכדור הארץ.

גיוס ההון יאפשר לניו-ריאליטי להביא לשוק את NR1, פתרון ה-NAPU הראשון שלה. שבב חדיש זה, המבוסס על ארכיטקטורת AI-centric של החברה, פורץ את גבולות הביצועים והיעילות של מערכות AI ומביא אותם לרמות חדשות. הוא עושה זאת על ידי הסרה של צווארי בקבוק באופן המגביר את הניצול של מעבדי למידה עמוקה קיימים, תוך הקטנת זמן ההמתנה של עיבודי AI, לצד צמצום כולל של עלויות המערכת וצריכת ההספק. עלויות המערכת וצריכת ההספק הן מרכיבים קריטיים בשיפור עלות הבעלות הכוללת (TCO) של דטה סנטרים ומערכות מחשוב רחבות היקף באתרי הלקוחות. הן חיוניות להצלחתם של מודלים עסקיים של אפליקציות רבות וכן לדרישות הקיימות (sustainability) שמציבות ממשלות ברחבי העולם.

"ההשקעה היא הבעת אמון נוספת בכישרון ובחדשנות של ניו-ריאליטי ושל תעשיית הטכנולוגיה הישראלית בכלל", אמר משה תנך, מנכ"ל ומייסד משותף של ניו-ריאליטי. "העובדה שבסבב בחרו להשתתף משקיעים בעלי פרופיל גבוה אינה מקרית. עובדה זו מהווה הוכחה לפוטנציאל של ארכיטקטורת ה-AI-centric ומעבד ה-NR1  שפיתחנו לחולל תמורה בשוק. אנחנו מחויבים ליצור דמוקרטיזציה שתביא את פלאי הבינה המלאכותית לחברות רבות ולשימושים חדשים בפריסה המונית".

ניו-ריאליטי נוסדה בשנת 2019 ומונהגת על ידי צוות הנהלה בעל ניסיון רב בארכיטקטורת דטה סנטרים, מערכות ותוכנה. מייסדי החברה הם משה תנך, המשמש כמנכ"ל, צביקה שמואלי, סגן נשיא לתפעול, ויוסי קסוס, המשמש כסגן נשיא לפיתוח שבבים. לפני הקמת ניוריאליטי, כיהן תנך כמנהל הנדסה במארוול ובאינטל וכסגן נשיא למו"פ בדיזיינארט נטוורקס (שנרכשה מאוחר יותר על ידי קוואלקום). שמואלי כיהן כסגן נשיא Backend במלאנוקס וכסגן נשיא להנדסה בהבאנה לאבס. קסוס שימש כדירקטור בכיר להנדסה במלאנוקס וכראש תחום פיתוח השבבים באיזיצ'יפ. הצוות המוביל של החברה כולל את סמנכ"ל הטכנולוגיות ליאור חרמוש, לשעבר מייסד משותף ומדען ראשי של ParallelM ו-fellow בחברת PMC Sierra.

ניו-ריאליטי מעסיקה כיום כ-40 עובדות ועובדים במרכזי הפיתוח של החברה בקיסריה ובתל אביב. בכוונת החברה לגייס בשנה הקרובה כ-20 עובדים נוספים על מנת לתמוך באתגרי הפיתוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים