מידעטק פיתחה אתר חדש לאמקול במאות אלפי שקלים

האתר כולל קטלוג של עשרות אלפי מוצרים והוא מסונכרן באופן מלא עם מערכת הפריוריטי שנמצאת בשימוש החברה ● על פי אמקול, הפרויקט הוביל לגידול של עשרות אחוזים בלידים

הילה קראוס, מנמ"רית אמקול.

מידעטק מבית מטריקס הקימה באחרונה אתר מכירות חדש לאמקול, שעוסקת בייבוא ובאספקה של מערכות הנדסיות וציוד טכני. האתר כולל קטלוג של עשרות אלפי מוצרים והוא מסונכרן באופן מלא עם מערכת הפריוריטי שנמצאת בשימוש החברה. הפרויקט בוצע באמצעות מחלקת ה-NET של מידעטק וארך כחצי שנה. עלותו נאמדת במאות אלפי שקלים.

אמקול היא חברת B2B תעשייתית, שמשרתת אלפי לקוחות בכל מגזרי המשק. החברה מורכבת מכמה חטיבות מכירה שונות, שכוללות מגוון מותגים ומוצרים, וקהל לקוחות וספקים הטרוגני. בין חטיבותיה ניתן למצוא פעילות בתחומי התשתיות, האוטובוסים, התעשייה, המנועים, הרכבות, במות ההרמה והמלגזות. מגוון פעילות זה מייצר את הצורך להתנהל ב-"שפות עבודה" שונות בין חטיבה לחטיבה ומול לקוחותיה.

האתגר המהותי ביותר בפרויקט זה היה לייצר שפה אחידה בפלטפורמה אחת, שתשרת את יועצי המכירות, הספקים והלקוחות באופן אחיד, ברור וקל לשימוש. אתגר נוסף בתהליך היה לרכז את כל חטיבות החברה בפלטפורמה אחת ולהתאים את תהליכי העבודה השונים לפלטפורמה זו באתר אחד, תוך שמירה על הייחודיות שלהן ומתן מענה לדרישות ולצרכים של כל חטיבה בפני עצמה.

הרחבת פתרון הפריוריטי

לצד יצירת שפה מונגשת לכל משתמשי השירותים של אמקול, מטרה נוספת בפרויקט הייתה יצירה של ממשק מכירתי שימצב את החברה מבחינה תדמיתית, בדגש על ויזואליה נעימה וקלות תפעול. כמו כן, בחברה רצו פתרון שיבטל את הכפילות שבעבודה עם מערכות פנימיות וחיצוניות נפרדות, וכן לאחד את כל הפעילות העסקית לכדי פלטפורמה אחת. זאת, בין היתר על מנת שלא לבצע תחזוקה של עשרות אלפי מוצרים בשתי מערכות (פריוריטי ואתר), ולהימנע מהצורך של כתיבת ממשקי סנכרון בין שתיהן. הדבר הוביל את אמקול להרחיב את פתרון הפריוריטי, ששימש עד כה את הצרכים הפנימיים של החברה, כדי שישמש כעת גם את פעילותם של הלקוחות והספקים על גבי האתר, ויסנכרן את כל הפעילות שלה במקום אחד עם אותו מאגר נתונים.

באמקול אומרים כי האתר החדש מאפשר להם לנהל את כל פעילותם בפלטפורמה אחת, תוך שהוא מביא לחסכון משמעותי בניהול השוטף ובתחזוקה של ממשקי העבודה, כמו גם של תהליכי המכירה והייעוץ, ומגדיל בעשרות אחוזים את הלידים שמקבלת החברה. באמצעותו, הלקוחות יכולים לחפש מוצרים של אמקול לקנייה, השכרה או מוצרי יד שנייה ישירות באתר, כאשר המידע מופיע עם פירוט טכני, תמונות ומחירים לכל מוצר. כמו כן, הם יכולים לבקש הצעות מחיר ולפתוח פנייה ישירות מהאתר, והנתונים נכנסים באופן מיידי למערכת הפריוריטי וממתינים לטיפול על ידי סוכן המכירות המתאים. בתוך כך, סוכני המכירות יכולים להמשיך לפעול באותה דרך שבה הםה פעלו עד כה, כשכל המידע והלידים שמגיעים מהאתר מגיעים לתהליכי העבודה הרגילים.

בעתיד הקרוב מתוכנן להתווסף לאתר אזור אישי ללקוחות קבועים, שבאמצעותו הם יוכלו לבצע הזמנות און ליין, מה שאמור להפוף את האתר של אמקול לממשק אי-קומרס מלא.

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק.

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק. צילום: עמרי מירון

פעילות אחודה בפלטפורמה אחת

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, אמרה כי "אמקול פועלת בעולמות מגוונים, שחייבו אותנו לבצע חשיבה רוחבית מעמיקה כיצד ניתן לבצע סינרגיה מלאה ביניהם. בתחילת הדרך למדנו את הצרכים של אמקול, ויצאנו לדרך במטרה לעמוד באתגר ולהציב לה אתר מכירתי עם חזות ויזואלית מזמינה ונעימה. השתמשנו לצורך כך ביכולות הדיגיטל שלנו ובהיכרותנו העמוקה עם מערכת הפריוריטי".

הילה קראוס, מנמ"רית אמקול, ציינה כי "האתר הישן שלנו לא ענה על דרישותינו העכשוויות כארגון, ולכן חיפשנו פתרון שיוכל לייצר לנו אתר מכירתי טוב יותר, שייעל את פעילותנו העסקית. פתרונות אחרים שבחנו היו מאלצים אותנו לעבוד בערוצי עבודה כפולים, או להשקיע משאבים בבניית הממשקים, ואילו הפתרון של מידעטק נמצא בעל התועלת המהותית ביותר עבורנו – פעילות אחודה בפלטפורמה אחת. האתר פועל בהצלחה רבה, ואנחנו מתכננים לשדרג אותו בהמשך על גבי הפריוריטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים